تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
۰
plusresetminus
در بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از ارگ جدید بم؛

 مشکلات خودروسازان بم بررسی شد

بابک دین‌پرست معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ششم مردادماه در بازدید از مجموعه‌ی خودروسازی ارگ جدید بم، مشکلات این واحدهای تولیدی را بررسی کرد.
 مشکلات خودروسازان بم بررسی شد

به گزارش راه آرمان ، معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بابک دین‌پرست ششم مردادماه در دومین روز از سفر به استان کرمان با سفر به بم، از کارخانجات کرمان موتور، مدیران خودرو، ریگان خودرو، خودروسازان کارمانیا، شرکت قوای محرکه شرکت آرمان الکتریک و دنیای قطعات پارتیان در مجموعه‌ی ارگ جدید بازدید کرد.

دین پرست در حاشیه‌ی بازدید از مجموعه‌ی خودروسازی ارگ جدید، هدف خود از سفر به استان کرمان را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: آنچه باعث شد با پیگیری‌های استاندار کرمان از واحدهای تولید خودرو بازدید کنم مشکلات این واحدها بود.

معاون وزیر کشور بیان کرد :برخی مشکلات به صورت تلفنی حل و فصل شد و مابقی در جلسه‌ی رفع موانع تولید که عصر امروز در استانداری برگزار می‌شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است از مشکلات مطرح شده در این بازدید، مشکل صدور مجوز برای پیش‌فروش محصولات و پرونده‌های قضایی و تعزیراتی بود که به گفته‌ی دین‌پرست، تشکیل کمیته ویژه برای پیدا کردن راهکارهای مناسب جهت رفع این مشکلات لازم است.

در  این بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و امام جمعه بم، مدیران کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری و صمت استان حضور داشتند.
انتهای پیام/ذوالفقاری https://armanekerman.ir/vdchqvnz-23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما