تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹
۰
plusresetminus
حضرت حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت دوز اول واکسن کوو ایران برکت را با حضور در محل مرکز واکسیناسیون حسینیه شهداء به همراه سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تزریق کرد.
امام جمعه جیرفت واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ امام جمعه جیرفت براساس زمان‌بندی تعیین شده سنی از سوی سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا، واکسن ایرانی برکت را دریافت کرد.

وی گفت: به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی واکسن کرونا تولید داخل را دریافت کردم که حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که سطح ایمنی‌زایی بالایی دارد.

وی افزود: درخواستم از مردم این است که در صورتی که نوبت به تزریق واکسن در گروه‌های سنی آن‌ها شد و پیامک تزریق واکسن را دریافت کردند در مراکز تجمیعی جهت تزریق واکسن کرونا حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تارم، ابراز کرد: از عموم مردم و همشهریان محترم درخواست می‌کنم که همکاری‌های لازم اعم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تزریق واکسن را انجام دهند.

وی تصریح کرد: واکسن ایرانی کرونا فقط یک واکسن نیست بلکه نشان از قدرت و اقتدار و همچنین توانمندی علمی متخصصان کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تقدیر از سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در جهت راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به مردم، نوبت اول واکسن ایرانی را دریافت کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcbwgb89rhb5ap.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما