تاریخ انتشار :شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۴
۰
plusresetminus
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال؛

گل گهر سیرجان در رده پنجم جدول جای گرفت

در چارچوب مسابقات هفته پایانی لیگ برتر گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به تساوی رسیدند.
گل گهر سیرجان در رده پنجم جدول جای گرفت
به گزارش راه آرمان؛  تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب مسابقات هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
گل‌گهر سیرجان که تا پیش از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر در جایگاه چهارم جدول ایستاده و در صورت پیروزی مقابل نساجی مازندران این رتبه را در دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران به دست می‌آورد، تا دقیقه ۶۰ با دو گل توسط ایوب کلانتری و حسین زامهران عقب افتاده و در آستانه شکست قرار داشت که گادوین منشا پس از ورود به زمین دو گل به ثمر رساند تا کار را به تساوی بکشد ولی سیرجانی‌ها نتوانستند در ادامه به گل سوم و برتری برسند تا بخاطر برتری تراکتور در دیدار همزمان مقابل سایپا، به رده پنجم سقوط کنند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: یک سال به ما ظلم کردند و من آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم، به شهرستانی که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و سال دوم حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کند، ظلم شد، از کمیته داوران و کامرانی فر تشکر می‌کنم.
وی گفت: نیمه اول کمی استرس داشتیم اما نیمه دوم به بازی برگشتیم داور و تیر دروازه نمی‌خواستند ما گل بزنیم ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما گرفته نشد، حرف زدن فایده ندارد و فقط ما را محروم می‌کنند، نیمه دوم ۱۰ تعویض انجام شد و دروازه بان حریف مدام روی زمین بود اما داور هیچ عکس العملی نشان نداد.
سرمربی گل گهر بیان کرد: از نظر فنی تیم خوبی بودیم مگر می‌شود در این بازی مهم چنین داوری بازی را قضاوت کند این ظلم ادامه دار است اگر من و منشا حرکتی انجام دهیم در لحظه حکم صادر می‌کنند.
انتهای پیام /سعید https://armanekerman.ir/vdcdxz0f9yt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما