تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۰
۰
plusresetminus
بهرام مسلمی مهنی طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی را صیانت از حقوق کاربران و خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح در راستای تقویت سیستم فضای مجازی کشور و تقویت بُنیه شبکه‌های اجتماعی داخلی کمک می‌کند.
تقویت بُنیه شبکه‌های اجتماعی داخلی با طرح حمایت از کاربران
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی کارشناس ارشد علوم ارتباطات و رسانه شهرستان جیرفت افزود: جهان حول محور تکنولوژی و ارتباطات حرکت می‌کند، و هر کشوری مؤظف است که فضای امن رسانه‌ای را برای خود فراهم آورد.
بهرام مسلمی مهنی افزود: با توجه به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران اختیار قوانین حاکم بر کشور را دارد باید در حوزه صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به این مهم دست یابد و به صورت حمایت‌های داخلی از حقوق کاربران صیانت کند.
وی بیان کرد: از آنجایی که کشورهای خارجی معمولاً قوانین خود را لحاظ می‌کنند و براساس فرهنگ و اهداف خود برنامه و پیام‌رسان‌های خارجی را ارائه می‌دهند، در این راستا برای اینکه نسل آینده و جوانان خود را نجات دهیم باید به گونه‌ای عمل نمائیم که سرویس‌های داخلی خود را تقویت کنیم.
وی طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی را صیانت از حقوق کاربران و خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح به جهت اینکه در راستای تقویت سیستم فضای مجازی کشور کمک می‌کند هیچ ممنوعیتی نیز ایجاد نخواهد کرد.
فعال و کارشناس حوزه ارتباطات و رسانه جیرفت تصریح کرد: حقوق کاربران فضای مجازی در این طرح دیده شده است و همچنین امنیت پایداری را در سیستم‌های مجازی و کاربران فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjayevauqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما