تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
۰
plusresetminus
احسان سلطانی گفت: دستگاه 10 تنی مخزن اکسیژن حاوی گاز مایع (سانترال) با همکاری شرکت فولاد شهرستان بافت در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان بافت راه اندازی شد.
راه اندازی مخزن اکسیژن مایع در بیمارستان خاتم الانبیاء بافت

احسان سلطانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بافت در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: دستگاه اکسیژن ساز از تجهیزات حیاتی بیمارستان‌ها به ویژه جهت خدمت رسانی به بیماران تنفسی و کرونایی است.
وی تصریح کرد: این منبع با مخزن مرکزی (سانترال) به صورت یک سیستم متشکل از چند سیلندر حاوی گاز فشرده مرتبط با یک دیگر که در مکانهای ثابت قراردارند و هم اکنون تمام بخش های بیمارستان را به صورت کامل پوشش داده و قادر است با فشار اکسیژن قوی، اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی را تامین کند.

وی با بیان اینکه این مخزن با همکاری شرکت فولاد شهرستان تهیه و نصب شده است افزود: در حال حاضر و با گسترش بیماری کرونا در شهرستان و احتیاج بیماران به دستگاه اکسیژن ساز، این دستگاه می توانند کمک بسیار خوبی به بیمارستان و درمان بیماران کرونایی نماید.
سلطانی در پایان گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز با ارزش 4 میلیارد تومان نیز از طرف هیت امنای ارزی دانشگاه در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است.

  https://armanekerman.ir/vdcc4xqso2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما