تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۲
۰
plusresetminus
حجت الاسلام آقاملایی با بیان اینکه علم، پایه ی پیشرفت همه جانبه ی کشور است گفت: ما باید علم را با همه‌ی معنای کامل آن به عنوان یک جهاد دنبال کنیم.
علم، پایه ی پیشرفت همه جانبه ی کشور است
به گزارش راه آرمان از فهرج؛ صبح امروز جلسه شورای جهاد علمی شهرستان فهرج با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این جلسه علم، را پایه‌ی پیشرفت همه‌جانبه‌ی کشور دانست و بیان کرد: ما باید علم را با همه‌ی معنای کامل آن به عنوان یک جهاد دنبال کنیم.

وی افزود: تحصیل علم و خود علم و تأثیر آن در آینده‌ی کشور و شهرستان، یک نقطه‌ی برجسته و اساسی برای نظام جمهوری اسلامی است.

آقاملایی اظهار کرد: ما باید به آن‌جا برسیم که اگر در اکناف عالم یک پژوهشگر، یک دانشمند، بخواهد به فلان نظریه‌ی علمی یا نظریه‌ی فلسفی دست پیدا کند، ناچار باشد زبان فارسی را یاد بگیرد.

امام جمعه فهرج با تأکید بر حمایت مسئولان از دانشجویان و دانش آموزان نخبه و تیزهوش شهرستان گفت:باید از همه ظرفیت ها برای پیشرفت علمی فهرج استفاده شود تا شاهد رشد و پرورش نخبگان منطقه برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcex78znjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما