تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
سید مهران عالم زاده گفت: هزینه عمرانی آرامستان جدید شهر کرمان بیش از ۲۵ میلیارد تومان بوده و در این آرامستان از قبور دو طبقه پیش ساخته استفاده شده است.
احداث آرامستان بهشت کریمان با هزینه عمرانی بیش از 25 میلیارد تومان
به گزارش راه آرمان؛ سید مهران عالم زاده صبح امروز در آئین افتتاح آرامستان جدید شهر کرمان با اشاره به اینکه آرامستان جدید شهر کرمان "بهشت کریمان" جمعا 610  هکتار وسعت دارد که ۴۱۰ هکتار آن متعلق به ارتش و 150 هکتار آن متعلق به اداره راه و شهرسازی کرمان بود که به شهرداری واگذار کرده اند، گفت: امکان جا نمایی بیش از یکصد هزار قبر در آرامستان جدید وجود دارد.
شهردار کرمان با بیان اینکه احداث آرامستان جدید از دوره چهارم شورای شهرکرمان مطرح بوده است، عنوان کرد: جهت حفظ  بزرگترین جنگل دست کاشت بشریت در خارومیانه، این آرامستان با همدلی و همراهی همه مسئولان استان و دستگاه های مربوطه احداث شد.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته پیکر چند نفر در آرامستان جدید دفن شده است و بیان اینکه متأسفانه آرامستان فاصله سیزده کیلومتری با شهر کرمان دارد، ابراز کرد: برای احداث آرامستان جدید چندین سایت پیشنهاد دادیم که محیط زیست با آنها مخالفت کرد و در نهایت این سایت انتخاب شد.
عالم زاده با تأکید بر اینکه این مکان برای توسعه آرامستان در آینده مشکلی ندارد، اظهار کرد: چند نقص این آرامستان دارد که از جمله آنها می توان به برق رسانی، روشنایی مسیر و آب اشاره داشت و همچنین ایمن سازی مسیر نیز باید با همکاری شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شود.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه حاشیه های ایجاد شده برای جنگل قائم کذب و دروغ بوده است، تصریح کرد: غسالخانه آرامستان جدید کرمان با کمک موسسه مالی ملل ظرف 8 ماه تا یک سال را احداث خواهد شد.  
وی ابراز کرد: هزینه عمرانی آرامستان جدید شهر کرمان بیش از ۲۵ میلیارد تومان بوده و در این آرامستان از قبور دو طبقه پیش ساخته استفاده شده که ظرفیت و سرعت بیشتری دارد و با این روش نظمی به آرامستان می دهد.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbagb88rhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین