تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
۰
plusresetminus
توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی در راور

باند قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی و مشروبات الکلی خارجی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان راور منهدم شد.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی در راور
به گزارش "راه آرمان"؛ رئیس دادگستری و رئیس شورای پيشگيري از وقوع بزه شهرستان راور از انهدام محموله انواع مواد مخدر در شهرستان راور با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
 
ابوالفضل فرح بخش بیان کرد: محموله کشف شده به میزان 274 کیلو و 918 گرم انواع مواد مخدر می باشد که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و توقیف شد.
 
رئیس دادگستری راور با اشاره به اینکه هر روز با تلاش و همت ضابطین قضایی در دستگاه های امنیتی و انتظامی مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف و ضبط می شود گفت: متاسفانه مواد مخدر به عنوان ام الفساد، زمینه انحراف جوانان را فراهم می کند که در راستای پیشگیری از آسیب های ناشی از توزیع مواد مخدر،  دادگستری شهرستان در گلوگاه های ورودی و خروجی شهرستان همواره همکاری اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با ضابطین را در دستور کار قرار داده است.
 
او تصریح کرد: تسلط سربازان گمنام امام زمان (عج) به اطلاعات و شیوه های مختلف فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر و به کارگیری راهکارهای مناسب شناسایی قاچاقچیان باعث شده است که مسیر شهرستان راور برای سوداگران مرگ پر خطر و پر هزینه شده و اغلب محموله های مواد مخدر با اِشراف اطلاعاتی ضابطین شناسایی و با دستورات قضایی دادستانی ضبط شوند. 

فرحبخش در پایان ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد: ماموران اطلاعاتی و انتظامی شبانه روز به صورت زمینی و هوایی در حال رصد و پایش کویر می باشند و برای برقراری امنیت پایدار در منطقه تلاش می کنند.
 
مجتبی استوار زاده معاون دادستان شهرستان راور نیز ضمن ذکر جزئیات این خبر گفت: با دستور قضایی و رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) میزان 274 کیلو و 918 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.
 
او اظهار داشت: حسب کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله انواع مواد مخدر از پهنای جغرافیایی استان به شهرهای عمقی کشور با دستور دادستانی، سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در مسیر عبور اشرار کردند.
 
استوارزاده بیان کرد: حسب گزارش‌های واصله از مراجع ذیربط و پس از تشکیل پرونده و صدور دستورات لازم قضایی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار 274 کیلو و 918 گرم انواع مواد مخدر شامل: 236 کیلوگرم مرفین، 29 کیلو و 43 گرم حشیش و 9 کیلو و 875 گرم تریاک و 35 عدد بطری مشروبات الکلی خارجی 500 سی سی از سوداگران مرگ کشف شده و عوامل آن با صدور قرارهای قانونی به زندان معرفی شدند.
 
او ادامه داد: در همین راستا 2 نفر دستگیر و 3 دستگاه خودرو نیز با دستور قضایی توقیف گردید.
 
این مقام قضایی با تأکید بر اینکه امر مبارزه قاطع با مواد مخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ گام مهمی در پیشگیری های قضایی محسوب می گردد، افزود: لازم است سازمان های مسئول در امر پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی زمینه تقویت مصونیت جامعه در برابر آسیب های مواد مخدر را فراهم نمایند. 

استوارزاده تصریح کرد: باید به مرحله ای از مبارزه اجتماعی با مواد مخدر برسیم که هر فردی از بدنه جامعه به یک مبارزه گر در مقابل مواد مخدر تبدیل شود.
 
او گفت: سوداگران مرگ بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و تشکیلات قضایی شهرستان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.
 
استوارزاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام نمایند تا با قاچاقچیان در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد شود.

انتهای پیام/ک https://armanekerman.ir/vdcbsgb8grhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما