تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
علی بابایی گفت: امروز شهر کرمان، شهر سردار سلیمانی است و ما باید فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در سطح شهر، در بافت قدیم و جدید مشاهده کنیم.
غبار باید از شهر کرمان زدوده شود/ فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح شهر سپهبد شهید سلیمانی باید دیده شود
به گزارش راه آرمان؛ علی بابایی صبح امروز در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک به اعضای منتخب خطاب به آنان گفت: شما چکیده مردم از دیار کریمان هستید و امروز بهترین و مهمترین فرصت برای شما ایجاد شده است که با همکاری و همت اهداف مد نظر برای شهر کرمان محقق شود.
فرماندار کرمان ادامه داد: در اصل 6 و 7 قانون اساسی در خصوص شوراها تأکید شده است که این اصول متأثر از فرهنگ دینی است و تأکید بر مردم سالاری دینی دارد که مردم تمامی امور را به دست خود رقم می زنند.
وی ابراز کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسائل جمهوریت و اسلامیت دو رکن اصلی و اساسی است که نقش مردم در تمامی ارکان نظام مشخص است و در انتخابات 1400 بار دیگر شاهد حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق های رأی بودیم و آنان با حضور خود توانستند برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و استان رقم بزنند که این مسئله مایه مباهات و افتخار است.
بابایی عنوان کرد: در بحبوهه انتخابات، با جنگ روانی به گونه ای عمل شد که مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا نکنند اما با تمهیدات، هماهنگی ها و درایتی که مردم داشتند این اتفاق رخ نداد و روند انتخابات در شهرستان کرمان به نحو شایسته انجام شد.
فرماندار کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان کرمان ۵۳۱ شعبه و در شهر کرمان ۳۳۰ شعبه اخذ رای فعال بود، تأکید کرد: تمام هدف ما این بود که سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات حفظ شود تا بتوانیم به وظیفه الهی و شرعی خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و گفتنی است در شهرستان کرمان 11 هزار نفر به صورت مستقیم در کمیته های مختلف همکاری داشته اند.
وی با تأکید بر اینکه کار شورای اسلامی در موقعیت فعلی شهر کرمان متفاوت از دوره های گذشته است، اظهار کرد: امروز شهر کرمان، شهر سردار سلیمانی است و ما باید فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در سطح شهر، در بافت قدیم و جدید مشاهده کنیم چرا که از سراسر کشور و جهان اسلام برای زیارت مزار حاج قاسم به کرمان می آیند.
بابایی با بیان اینکه ارائه خدمات متوازن باید برای تمامی اقشار برنامه ریزی شود، تصریح کرد: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان به حاشیه نشینی و مسائل زیست محیطی توجه کنند و غبار باید از شهر کرمان زدوده شود و کرمان باید به عنوان نگین انگشتر ایران خود را نشان دهد که این امر با همکاری و تلاش محقق خواهد شد.
فرماندار کرمان با اشاره به اینکه چنانچه مشارکت مردم وجود نداشته باشد، برای رسیدن به اهداف مسیر ناهموار خواهد بود، گفت: برای مشارکت مردم ابتدا باید اعتماد و سپس رضایت مردم را کسب نماییم تا بتوانیم برای ساختن شهری آباد و آرام در شأن و منزلت مردم کرمان اقدام کنیم.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdciwuazyt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین