تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
۰
plusresetminus
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان سیرجان مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی سیرجان، برگزار شد.
مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر سیرجان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر سیرجان و شهرهای اقماری صبح امروز در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.

فرماندار سیرجان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور ۵۵ درصدی مردم شهرستان در انتخابات گفت: از زحمات اعضای دوره پیشین شوراهای شهر و روستای شهرستان تشکر می‌کنم و به اعضای جدید توصیه می‌کنم بدون توجه به فشارها، فضاسازی‌ها یا جناح‌ها، افراد متخصص و متعهد را به عنوان شهردار انتخاب کنند، از افراد کاردان و بادانش در حوزه شهری به عنوان مشاور استفاده کنند با مسئولان مربوطه هماهنگ باشید تا کارها سریع‌تر حل و فصل شوند.

در ادامه این مراسم فرماندار سیرجان با نماینده سیرجان تماس گرفت و شهباز حسن‌پور ضمن تبریک به اعضای دوره جدید، گفت: امسال بهترین انتخابات برگزار شد و شور و نشاط خوبی برقرار بود امیدواریم بتوانیم براساس وعده رئیس‌جمهور جدید مبنی بر واگذاری امور به استانداران، فرمانداران و مسئولان محلی‌، اختیارات را دریافت کنیم.

شهباز حسن پور بیان کرد: به اعضای شورای شهر توصیه می کنم شهردار را به گونه‌ای انتخاب کنند که یک سال بعد مجبور به انتخاب مجدد شهردارنشوید.

در ادامه مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر سوگند نامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر سیرجان توسط حسن خدامی منتخب مردم در این دوره قرائت شد.

پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر سیرجان انتخابات هیات رئیسه برگزار شد که برای ریاست شورای شهر سیرجان حسن خدامی تنها نامزد هیئت رییس شورای شهر سیرجان با شش رای به ریاست شورا رسید.

امین صادقی و مصطفی اسفندیار پور کاندیدای نایب رئیسی شدند که امین صادقی با 6رای نابب رییس شورای شهر سیرجان شد در ادامه رای گیری ها حجت کاظمی به عنوان منشی هئیت رئیسه و وحید جوان به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcep78zwjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما