تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه ثارالله:

حضور عشایر در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ستودنی است

شهریار سیاری گفت: عشایر در عرصه مختلف انقلاب اسلامی نقش ستودنی دارند که حضور پررنگ در انتخابات اخیر گواه این موضوع است.
حضور عشایر در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ستودنی است
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز شهریار سیاری مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در فهرج با عشایر، معتمدین، سران و ریش سفیدان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار حضور فعال جامعه عشایری در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی را مورد تحسین و ستایش قرار داد و بیان کرد: مشارکت حداکثری شما عشایر غیور در انتخابات ۲۸ خرداد گواه این موضوع است و یکبار دیگر نشان دادید عشایر بازوان انقلاب اسلامی هستند.

وی با قدردانی از ایجاد وحدت و هم افزایی بین سران طوائف و ریش سفیدان عشایر فهرج گفت: وظیفه همگان است که در رفع مشکلات این قشر عظیم کوشش کرده و با اختیار قرار دادن امکانات مناسب، هر روز شاهد بالندگی و رشد فرزندان عشایر ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است واکسیناسیون دام عشایر ، بازدید از خانه بوم گردی عشایری روستای ده سلطان، دیدار با با بسیجیان پایگاه عشایری شهید شهمرادزاده، برگزاری جلسه دوستانه و صمیمی با سران طوایف و ریش سفیدان عشایر، دیدار با خانواده شهید عشایر حمید ذاکری در بخش نگین کویر و حضور در حوزه مقاومت بسیج عشایری پیرامون بررسی مشکلات از دیگر برنامه های سرهنگ سیاری در سفر امروز به فهرج بود.


انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcjxyevouqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما