تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد؛

راه اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان

راه اندازی 72 آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان
به گزارش راه آرمان؛ یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین آشپزخانه های اطعام حسینی در شهر اختیار آباد کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: مردم مومن و عزادار هرساله با آغاز ماه محرم اقدام به پهن کردن سفره های نذری می کردند که با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا اجرای سفره های اطعام برای همه امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: بر این اساس کمیته امداد در ایام ماه محرم و صفر با دریافت مجوزهایی از دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت پروتکل های بهداشتی آشپزخانه هایی را در سطح استان دایر می کند.

 صادقی خاطرنشان کرد: امسال همزمان با آغاز ماه محرم به نیابت از 72 تن شهدای کربلا اقدام به راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان کرده است که مراسم نمادین افتتاح یکی از این آشپزخانه ها  در شهر اختیار آباد برگزار شد که 1700 پرس غذای گرم توسط خیران با رعایت پروتکل های بهداشتی  در این آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از توزیع سبد کالا توسط خیران در ایام ماه محرم و صفر بین نیازمندان استان خبر داد. 

صادقی به مردم مومن و نیکوکاری که هر ساله سفره های نذری برپا می کردند توصیه کرد با توجه به شرایط کرونایی که امکان پهن کردن سفره های نذری در منزل خود را ندارند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند تا با رعایت پروتکل های غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/نامجو

  https://armanekerman.ir/vdcep78zzjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین