تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند:

رسانه ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند

بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: باید به بحث آسیب‌های اجتماعی در رسانه‌ها بیش از پیش توجه کرد و با همکاری رسانه‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش کرد.
رسانه ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند
به گزارش راه آرمان، بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله  الحسین(ع) افزود باید به بحث آسیب‌های اجتماعی در رسانه‌ها بیش از پیش توجه کرد و با همکاری رسانه‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با قدردانی از خدمات ارزشمند مدیریت جدید انجمن حمایت از زندانیان گفت در طول یک و نیم سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در حمایت از خانواده های زندانیان صورت گرفته است.

دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان گفت: مدیر عامل جدید انجمن و دیگر اعضا تلاشهای بسیاری در راستای حمایت از زندانیان و خانواده آنها داشته، اهدا کمکهای نقدی و بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان از جمله اقدامات انجام شده می‌توان نام برد.

 بلوچ زاده اظهار کرد، اقدامات خوبی در جهت اشتغال زندانیان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

آقای بلوچ زاده با بیان اینکه، اگر فرد زندانی بزه ای مرتکب شده، خود اوست که مقصر است، نه خانواده زندانی، لذا زندانی نیز متاسفانه به خانواده خود نیز ستم روا داشته و آن ها را به چنین روزی دچار کرده است. بنا بر این وجود انجمن حمایت زندانیان چراغ راهی در راستای  حمایت از قشر بزه دیده است، تا نگذارند خدایی ناکرده به مسائل و مشکلات بیشتری دچار شوند.

رضا یزدان پناه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان زرند هم با قدردانی از همکاری رسانه ها در برنامه های این انجمن گفت: ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی  به خانواده زندانیان این این شهرستان پرداخت شده همچنین در  یک سال گذشته ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های خیرین جذب شده است.

او حمایت از خانواده‌های زندانیان حرکتی در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌پذیری اقشار در معرض خطر دانست.

او یادآور شد: در سرکشی از خانواده‌های زندانیان با حضور رئیس محترم دادگستری ، دادستان محترم ، و رئیس زندان‌، به صورت مستمر از نزدیک وضعیت خانواده‌ها را بررسی و تلاش ما بر این است که مشکلات این خانواده‌ها را مرتفع نماییم.
 
در این آیین از خبرنگاران با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdciyuaz5t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما