تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
۰
plusresetminus
دومین دوره جشنواره استانی ادبیات داستانی پویش پایداری در کرمان برگزار می‌شود.
دومین دوره جشنواره پویش پایداری در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش «راه آرمان» دومین دوره جشنواره استانی ادبیات داستانی پویش پایداری توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره با اهدافی از جمله گرامیداشت شهدا و رزمندگان استان کرمان، تثبیت و حفظ یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان از طریق روایت‌های داستانی و هنری، اصالت دادن به نگاه خلاقانه به هنر، شناسایی و معرفی داستان‌نویسان خلاق در عرصه استان و با محورهای کلی فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی، شهدا، بیداری ملل اسلامی (فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و عراق)، مدافعان حرم و سلامت و… برگزار می‌شود.

همچنین محور ویژه این جشنواره با عنوان «با تار و پود رنج، از خشت خشت جان» پیرامون تجربه زیستی زنان در جنگ و جهان پس از جنگ (زنان رزمنده، امدادگر، مهاجر جنگی، مادران و همسران شهید و…) است.

 این جشنواره در دو رده‌ سنی آزاد و دانش آموزی و در دو حوزه ادبی و هنری برگزار می‌شود، همچنین مهلت ارسال آثار، پایان آذر ۱۴۰۰ است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی، شرایط آثار ارسالی، ضوابط جشنواره و ثبت نام می‌توانند به فراخوان جشنواره در لینک زیر مراجعه کنند:
https://goharpress.ir/images/pdf/poyesh-paydari.pdf
دومین دوره جشنواره پویش پایداری در کرمان برگزار می شودانتهای پیام/طالبی پور
  https://armanekerman.ir/vdcb9gb8srhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین