تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴
۰
plusresetminus
مراسم احلی من العسل نوجوانان حسینی شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، برگزار شد.
مراسم احلی من العسل نوجوانان حسینی شهرستان کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار "راه آرمان"مراسم احلی من العسل نوجوانان حسینی شهرستان کوهبنان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان، اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، برگزار شد، این مراسم با نوحه خوانی همراه بود.

حجت‌الاسلام مالکی مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان ضمن عرض تسلیت ایام محرم گفت: مراسم احلی من العسل  برگزار شد و نوجوان عزیز از قاسم بن الحسن نوحه خواندند، نباید به همین بسنده کرد، باید در کنار اینکه  سینه بزنیم و عرض ادبی کنیم ، باید ببینیم  امام زمان (عج) ازما چه انتظاری دارد و به آن عمل کنیم.
 
وی افزود: امروز ستاد ملی کرونا  تصویب می کند  اصناف را تعطیل کنید فلان مشاغل را تعطیل کنید، خوب است اما باید به عوارض این تعطیلی ها و این مغازه دار ها که درآمدشان صفر شده است توجه شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان بیان کرد: باید انصاف را رعایت کنیم، وقتی ارباب رجوع سراغ ما می آید اگر می توانیم کارش را راه بیاندازیم و اگر نمی توانیم نمک نریزیم و آنها را به مسئولان دیگر پاس ندهیم فرض کنیم آنها برادر و خواهر خودمان باشند.

انتهای پیام/محمدی کوهبنانی

https://armanekerman.ir/vdcjvyevyuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما