تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳
۱
plusresetminus
صادق زاده گفت: تاثیر مشکلات وتنگناهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست واین مسائل در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه در کنار شیوع گسترده ویروس منحسوس کرونا وضعیتی حاد و بسیار ویژه را به وجود آورده است.
کارکنان اورژانس اجتماعی؛ سربازان خط مقدم کنترل آسیبهای اجتماعی
به گزارش راه آرمان؛ عباس صادق زاده  مدیر کل بهزیستی استان به همراه مختاری رئیس بهزیستی شهرستان و جمعی از کارشناسان تخصصی ستادی با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی کرمان ضمن بازدید از روند ارائه خدمت در این مجموعه با پرسنل این مرکز نیز دیدار و گفتگو کرد.
 
صادق زاده با اشاره به گسترش وسیع ویروس کرونا و درگیری افراد جامعه با این بیماری گفت:  تاثیر مشکلات وتنگناهای اقتصادی بر معضلات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست واین مسائل در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه در کنار شیوع گسترده ویروس منحسوس کرونا وضعیتی حاد و بسیار ویژه را به وجود آورده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: این شرایط ورود گسترده تر وتلاش مضاعف پرسنل مراکز اورژانس را به مسائل می طلبد و همکاران من در اورژانس باید بدانند که آنها سربازان خط مقدم بهزیستی در کنترل آسیبهای اجتماعی هستند.

وی افزود : همین مهم لزوم توجه ویژه به مسئله ایجاد فضای امن برای پرسنل این گونه از مراکز را در دستور کار ویژه مسئولین کشوری واستانی بهزیستی قرار داده است و پیگیریهای بی وقفه جهت واکسیناسیون پرسنل، منجر به سرعت بخشیدن به این موضوع توسط مراجع مربوطه شده است.
 
صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه کارشناسان ومددکاران مراکز اورژانس اجتماعی به رعایت دقیق و درست دستور العملهای بهداشتی وپیشگیرانه اشاره و اذعان کرد : از آنجا که کارشناسان اینگونه مراکز از پیش قراولان برخورد وساماندهی مشکلات اجتماعی هستند حفظ سلامت وپویایی این عزیزان از الویت های مسئولین بوده است که در همین راستا با پیگیریهای مکرر و مداوم برای حل مشکلات استخدامی و مزایای شغلی آنان به نتایج قابل قبولی رسیده ایم که امید واریم در آینده بسیار نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به لزوم تقویت روحیه از خود گذشتگی واهتمام جدی به وظایف سازمانی در این برهه از زمان اشاره کرد وگفت: آگاهی داشتن واشراف کامل مجموعه بهزیستی به مشکلات اجتماعی یکی از دلایل محکم لزوم توجه دقیقتر وبیشتر ما به مسائل ومشکلات اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ابراز کرد: کمبودها وتنگناها همانگونه که تاکنون مانعی در ارائه خدمت صادقانه از سوی مجموعه بهزیستی به جامعه هدف نبوده است در آینده نیز همین روند بایستی ادامه پیدا کند تا انشاالله با جلب توجه هر چه بیشتر مسئولین تصمیم ساز به مسائل اجتماعی شاهد تحولات خوبی در این حوزه در جامعه خود باشیم.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdccsxqs12bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین