تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
۰
plusresetminus
محمد سلمانی گفت: ۷۶ میلیارد تومان ارزش افزوده طی چهارماهه اول سال‌جاری برای شهرستان بم پرداخت شده که از این مبلغ ۴۶ میلیارد تومان متعلق به شهرداری بم بوده است .
۴۶ میلیارد‌تومان ارزش افزوده به شهرداری بم پرداخت شده است
به گزارش راه آرمان ،مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان محمد سلمانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره امور مالیاتی بم به نام‌گذاری سال جدید با عنوان " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال جدید توجه ویژه به رفع موانع تولیدکنندگان داخلی در اولویت کاری نظام مالیاتی قرار گرفته است.
وی ارتقای فرهنگ مالیاتی را زمینه ساز تحقق برنامه‌های اقتصادی و مالیاتی دولت دانست و اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا همکاری لازم را با اداره امور مالیاتی بم داشته باشند.

سلمانی بیان کرد :در سال ۹۹ حدود ۷۸ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری های شهرستان بم تعلق گرفت که از این مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به شهرداری بم پرداخت شده است .

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان تصریح کرد: همچنین سال گذشته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به سایر شهرداری ها و دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

به گفته وی یکی از اهداف اصلی طرح جامع مالیاتی تسهیل ارائه خدمات به جامعه و رضایتمندی و تکریم مودیان است.

در این مراسم محمد ملکی به عنوان سرپرست مدیریت امور مالیاتی بم و عباس پوطاری به عنوان رییس اداره امور مالیاتی بم معرفی شدند.
انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcfyxdyvw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما