تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
۰
plusresetminus
استاندار کرمان در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادمردان به میهن:

آزادگان نقش برجسته‌ای در تبیین مکتب شهید سلیمانی دارند

زینی وند گفت: مکتب شهید سلیمانی چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست و آزادگان غیور به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تبیین این مکتب دارند.
آزادگان نقش برجسته‌ای در تبیین مکتب شهید سلیمانی دارند
به گزارش راه آرمان، استاندار کرمان در پیامی 26 مردادماه، سال‌روز بازگشت آزادگان به وطن را گرامی‌داشت و گفت: مکتب شهید سلیمانی چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست و آزادگان غیور به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تبیین این مکتب دارند.

متن پیام دکترعلی زینی وند به شرح زیر است:

به نام خدا
در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران 26 مردادماه سالروز غرورآفرین بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، تجلی رشادت، استقامت و صبر بزرگ مردانی است که با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی برای صیانت و حراست از دین ، ارزش های انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند. 

تاریخ کهن این سرزمین و عزت و عظمت، استقلال و اقتدار امروز کشور ایران وامدار حماسه آفرینی های آزادگانی است که در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را به نمایش گذاشتند و با سختی هایی که در سال های سخت و مشقت بار اسارت گذراندند ستون عزت و سربلندی این ملت را برافراشتند تا لوای استقلال، آزادی و اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند. 

پایمردی و استقامت آزاد مردان در خاک دشمن، الگویی از مقاومت برای آزادگی و آزادی خواهان جهان و نقشه راه در مسیر پرفراز و نشیب مقاومت،آزادی و آزادگی برای نسل حاضر و نسل های بعدی خواهد بود.

دیار کرمان خاستگاه هزاران شهید، جان‌باز، ایثارگر و آزادۀ برومند است و راه مقاومت و آزادیخواهی در استان اسطوره ساز کرمان، پایتخت مقاومت به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده محور مقاومت پرتوان ادامه دارد.

مکتب شهید سلیمانی چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست و آزادگان غیور به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تبیین این مکتب دارند.

بدون تردید تکریم شهدا، ایثارگران و آزادگان که نماد زنده ایثارگری هستند، یک ضرورت و وظیفه مهمی است که بر دوش همه ما قرار دارد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، سالروز بازگشت غرورانگیز آزادگان گرانقدر بویژه آزادگان دلیر استان کرمان به میهن را به مردم دلاورپرور استان کرمان، خاصه خانوادۀ معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های محترم آزادگان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تداوم توفیقات و سلامت آزادگان عزیز و عزت بیش از پیش ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcf0xdytw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین