تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
۰
plusresetminus
در پی انتشار گلایه نگهبانان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مسئولان مربوطه در گفتگویی در خصوص این گلایه پاسخ دادند.
گلایه نگهبانان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جوابیه مسئولان مربوطه
 در پی انتشار گلایه نگهبانان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مبنی بر کاهش حقوق و ندادن اضافه کاری، ریاحی مسئول شرکت رفسنجان سیال درگفتگویی با خبرنگار راه آرمان، در خصوص این مشکل اظهار کرد: حقوق نگهبانان این شرکت بر اساس طبقه بندی مشاغل و حقوق اداره کار است و در سال قبل 33 نگهبان در دانشگاه علوم پزشکی مشغول به فعالیت بودند و ۱۰ نگهبان کم داشتند که این تعداد نگهبان با اضافه کاری، جبران فعالیت 10 نگهبان را هم می کردند.

وی افزود: امسال 10 نگهبان به نیروهای شرکتی اضافه شد و دانشگاه علوم پزشکی اضافه کاری که سال گذشته به این نگهبانان پرداخت می شده تایید نکرد.

ریاحی بیان کرد: پیگیری کردیم به هشت نفر از نگهبانان اورژانس بیمارستان که کارشان سخت است و هر روز با بیماران درگیر هستند اضافه کاری داده شود، قرار شد فقط برای نگهبانان بیمارستان ۶۰۰ ساعت اضافه کاری داده شود ولی دانشگاه این تعداد ساعت را بین همه نگهبانان تقسیم کردند و ما بی تقصیر هستیم.

مسئول شرکت رفسنجان سیال گفت: اگر نگهبانان فیش حقوقی شرکت قبل را به ما ارائه دهند که اضافه کاری بر چه مبنا و اساس بوده ما هم پرداخت می کنیم ضمن اینکه یک ماه بیشتر نیست که نگهبانان از این شرکت حقوق گرفته اند.

وی ادامه داد: فعلا حقوق ثابت آنها واریز شده و مابه التفاوت حق اولاد، اضافه کاری و شیفت ها و ... را صبح امروز به بانک ارائه دادیم که بزودی پرداخت می شود.

ریاحی تاکید کرد: هیچ ریالی از حقوق نگهبانان ضایع نشده است و هر چه اضافه کاری توسط دانشگاه علوم پزشکی و حراست تایید شود ما پرداخت خواهیم کرد.

حمید حسنی مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم  گفت: از آنجاییکه اولین سند پرداخت حقوق توسط شرکت جدید بوده و ما به التفاوتی در حقوقشان از جمله حق اولاد و... بوده که می بایست پرونده شان کامل شود، مستندات و پرونده شان تکمیل و به بانک ارائه شده ولی به خاطر تعطیلی چند روزه اضافه کاری به حسابشان واریز نشده است، احتمالا تا یکشنبه به حسابشان واریز خواهد شد.

وی افزود: حقوق همه نگهبانان و کلیه پرسنل بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل پرداخت می شود، نگهبانان اورژانس که شیفت در گردش دارند به خاطر سختی کار و درگیری با بیماران، اگر اضافه کاری داشته باشند، پرداخت خواهد شد.

حسنی در خصوص کاهش اضافه کاری ماه قبل نگهبانان دانشگاه علوم پزشکی، گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی 10 نیروی جدید نگهبان را مشغول به فعالیت کرده و قبلا به جای این 10 نیرو، نیروهای قبلی اضافه کاری داشتند.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcc1xqss2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما