کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از ۷۰ هزار نفر در رفسنجان و انار واکسن کرونا دریافت کردند + عکس

26 مرداد 1400 ساعت 13:25

از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون بیش از ۷۰ هزار و ۹۵۶ دوز واکسن در نوبت اوّل و و ۲۰ هزار و ۷۶۲ دوز در نوبت دوّم در شهرستان های رفسنجان و انار تزریق شده است.


به گزارش‌ راه آرمان از رفسنجان، در حال حاضر واکسیناسیون گروه های مختلف سنی بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در شهر رفسنجان انجام می شود که افراد با ثبت نام در سایت Salamat.gov.ir و دریافت پیامک  براساس روز به مراکز مشخص شده مراجعه می کنند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرده از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون بیش از ۷۰ هزار و ۹۵۶ دوز واکسن در نوبت  اوّل و  و ۲۰ هزار و ۷۶۲ دوز در نوبت دوّم در شهرستان های رفسنجان و انار تزریق شده است.

قریب به ۹۶ درصد فرهنگیان شهرستان هم واکسینه شدند و برای دانشجویان دانشگاه ها هم تزریق واکسن از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت جلوگیری از ازدحام و شلوغی ها در انجام واکسیناسیون؛ از مردم خواست برای تزریق نوبت اوّل واکسن کرونا صبح ها و برای تزریق نوبت دوّم عصرها مراجعه کنند.
با توجه به اینکه انجام واکسیناسیون گسترده در راستای ایمن شدن جامعه در حال انجام است مردم باید برای دریافت واکسن رعایت زمان را داشته باشند زیرا تجمع زیاد باعث تهدید سلامتی خواهد بود و همچنین مراجعینی که باید طرف صبح جهت تزریق واکسن کرونا به مصلی مراجعه نمایند، عصرها مراجعه نکنند که عصرها فقط نوبت دوّم  واکسن انجام می شود.

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 120856

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120856/بیش-۷۰-هزار-نفر-رفسنجان-انار-واکسن-کرونا-دریافت-کردند-عکس

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir