کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا؛

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قلعه گنج

28 مرداد 1400 ساعت 9:03

مشاهدات میدانی از سطح شهر قلعه‌گنج، از انجام کامل دستورات ستاد ملی کرونا و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا توسط اهالی شهر حکایت دارد.


به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از قلعه گنج؛ خیابان‌های قلعه‌گنج به صورت محسوسی خلوت شده و تقریبا تمامی مغازه‌ها و اصناف کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خالی از حضور مردم و مسافرین شده است.

علیرغم اینکه عدم همکاری و همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت نکردن دستورات و پروتکل‌های بهداشتی در برخی از شهرهای استان کرمان باعث ایجاد نگرانی در زمینه کنترل موج پنجم کرونا شده و شاهدان عینی می‌گویند برخی موتورسواران و عابرین پیاده در این شهرها بدون ماسک در سطح شهر تردد می‌کنند، ولی مشاهدات میدانی از سطح شهر قلعه‌گنج، از انجام کامل دستورات ستاد ملی کرونا و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا توسط اهالی شهر حکایت دارد.

مسئولان و کارشناسان، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل موج پنجم این بیماری را نیازمند عمل کردن مردم به تمامی دستورات و پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرده‌اند.



با این حال تعداد اندکی از واحدهای صنفی شهرستان قلعه گنج که از دستورات ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلی سرپیچی و تخلف کرده بودند، توسط نیروی انتظامی پلمپ شدند.


انتهای پیام/فلاحی شاه آباد


کد مطلب: 120875

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120875/رعایت-کامل-پروتکل-های-بهداشتی-قلعه-گنج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir