تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
۲
plusresetminus
همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا؛

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قلعه گنج

مشاهدات میدانی از سطح شهر قلعه‌گنج، از انجام کامل دستورات ستاد ملی کرونا و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا توسط اهالی شهر حکایت دارد.
رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قلعه گنج
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از قلعه گنج؛ خیابان‌های قلعه‌گنج به صورت محسوسی خلوت شده و تقریبا تمامی مغازه‌ها و اصناف کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خالی از حضور مردم و مسافرین شده است.

علیرغم اینکه عدم همکاری و همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت نکردن دستورات و پروتکل‌های بهداشتی در برخی از شهرهای استان کرمان باعث ایجاد نگرانی در زمینه کنترل موج پنجم کرونا شده و شاهدان عینی می‌گویند برخی موتورسواران و عابرین پیاده در این شهرها بدون ماسک در سطح شهر تردد می‌کنند، ولی مشاهدات میدانی از سطح شهر قلعه‌گنج، از انجام کامل دستورات ستاد ملی کرونا و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا توسط اهالی شهر حکایت دارد.

مسئولان و کارشناسان، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل موج پنجم این بیماری را نیازمند عمل کردن مردم به تمامی دستورات و پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرده‌اند.



با این حال تعداد اندکی از واحدهای صنفی شهرستان قلعه گنج که از دستورات ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلی سرپیچی و تخلف کرده بودند، توسط نیروی انتظامی پلمپ شدند.


انتهای پیام/فلاحی شاه آباد https://armanekerman.ir/vdca0wn6m49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما