تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰
۰
plusresetminus
قائم مقام معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

حفظ سلامت، ارزش و کرامت انسانی مهمترین معروف جامعه است

مهدی دهقان گفت: مهمترین معروفی که امروزه در جامعه ما خودنمایی می کند و باید به آن پرداخت بحث حفظ سلامت ، ارزش و کرامت انسانی است
حفظ سلامت، ارزش و کرامت انسانی مهمترین معروف جامعه است
به گزارش راه آرمان ،حجت الاسلام والمسلمین مهدی دهقان روز چهارشنبه مصادف با ظهر تاسوعا در حاشیه مراسم تقدیر و تشکر از کادر درمان شهرستان بم افزود : کادر درمان سرداران جبهه سلامت هستند و از جان و عمرشان برای حفظ سلامت و پاسداری از جایگاه مهم احیای جان مردم مایه می گذراند.

 وی بیان کرد:حفظ سلامت و کرامت انسانی با مجاهدت و تلاش کادر درمان ،پزشکان و جهادگران عرصه سلامت ایجاد می شود.

حجت الاسلام دهقان اظهارکرد: در حوزه سلامت در شهرستان بم شاهد تلاش بی دریغ جامعه پزشکی و پرستاری با وجود کمترین نیروی موجود هستیم .

قائم مقام معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: استان کرمان در حوزه مقاومت الگوی کشور است و همگی سردار سلیمانی را به عنوان یک نور ، چراغ و خورشید پرفروغ در دنیای اسلام می شناسیم.

وی تاکید کرد: استان کرمان در بخش درمان و صیانت از سلامت و حفاظت از جان مردم به خوبی خدمات خود را نشان داده است .

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان گفت: در بحث گشت ارشاد مسئولین که در  ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گذاشته شده است امروزه تمام مسئولین خود را آماده خدمت و ارائه خدمات مفید و موثر به جامعه خود می دانند .

در پایان از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اهدای لوح سپاس از مدافعین سلامت بیمارستان پاستور بم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شهرستان بم در فاصله۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.
انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcg7z9qzak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما