تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
۰
plusresetminus
روح الله ابراهیمی از اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان خبر داد.
مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان در حال اجرا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار" راه آرمان" گفت: همواره باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم و با رعایت دستور العمل های ستاد کرونا زمینه را برای کاهش میزان ابتلا به این ویروس منحوس را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان هم گام با سراسر کشور در ۲۰ آذرماه  سال ۹۹ با همکاری شبکه بهداشت، فرمانداری، پایگاه های مقاومت و شورای اداری شهرستان آغاز شد.

 ابراهیمی خاطر نشان کرد: این طرح ابتدا در قالب ضدعفونی محیط، تولید و توزیع ماسک و گان انجام شد و در ادامه با خرید یک دستگاه اکسیژن ساز جهت کمک به بیماران کرونایی همراه بود. 

وی بیان کرد: با شروع طرح شهید سلیمانی در کوهبنان تیم های مراقبتی ، حمایتی و نظارتی تشکیل شدند و خدمات و فعالیت ها با جدیت آغاز شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: طبق اذعان همگان در بحث بیمار یابی طرح شهید سلیمانی بسیار موفق عمل کرده در این طرح افرادی که دارای علایم بیماری بودند شناسایی و جهت انجام تست به مراکز بهداشت شهرستان معرفی شدند. 

وی ابراز کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با مساعدت دفتر امام جمعه، خیرین، پایگاه های مقاومت بسیج مساجد، ادارات و نهادها، ائمه جماعت شهرستان بیش از  ۲۱۵۱ بسته سبد معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است. 

ابراهیمی بیان کرد: از زمان شروع طرح شهید سلیمانی اولویت توزیع سبد معیشتی معیشتی با بیماران کرونایی واقشار آسیب پذیر بود. 

وی تاکید کرد: هم اکنون مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در شهرستان  کوهبنان در حال اجراست البته در طرح واکسیناسیون هم شش تیم با کادر بهداشتی همکاری می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از خوراندن قطره ویتامین A به کودکان، چاپ پوسترهای مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و نصب در ورودی مساجد و بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.
 
انتهای پیام/نامجو کوهبنانی  https://armanekerman.ir/vdcawwn6649nuo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما