تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴
۰
plusresetminus
نماینده خیرین مسجد ساز اصفهان عنوان کرد؛

احداث و بازسازی ۵۷ مسجد در فهرج توسط خیرین مسجدساز اصفهان

مهدی علیزاده گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۵۷ مسجد در سطح شهرستان فهرج توسط خیزین مسجدساز اصفهان بازسازی و احداث شده است.
احداث و بازسازی ۵۷ مسجد در فهرج توسط خیرین مسجدساز اصفهان
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و به‌ مناسبت ۳۰ مرداد روز جهانی مساجد امام جمعه فهرج به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با حضور در منزل آقای مهدی علیزاده با نماینده خیرین مسجدساز اصفهان شرق استان دیدار و از وی تجلیل کردند.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این دیدار با گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: از جمله افرادی که در شهرستان فهرج بسیار در امر ساخت مساجد زحمات زیادی انجام می دهند آقای علیزاده است که جای دارد از تلاش های وی قدردانی کنیم.

وی تأکید کرد: با روحیه پیگیری که از شما سراغ داریم ان شاءالله بتوانید بیش از پیش جهت احیای این اماکن مقدس همت بگمارید.

همچنین حجت الاسلام سام نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در این دیدار اظهار کرد: مساجد بعد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی کشورهای اسلامی هستند و در صدر اسلام دانشگاه هم محسوب میشدند.

وی با بیان اینکه مساجد از مکان های مقدس اما مظلوم جامعه هستند افرود: امروز این مکانهای مقدس غریب و مظلوم مانده و بایستی طی نشست با صاحبنظران راهکار لازم جهت احیای آن پیدا شود.

در ادامه این دیدار حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج نیز بیان کرد: هر ساله در این روز تقدیر از هیئت امنای مساجد و روحانیون فعال را در برنامه خود داشته ایم اما با توجه به سالروز شهادت امام سجاد (ع) و حفظ پروتکل های بهداشتی این برنامه به فرصت دیگری موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: علیزاده از لحاظ عمران و آبادانی مساجد در فهرج بی همتا هستند و امیدواریم در ادامه مسیر نهضت مسجدسازی موفق و مؤید باشند.

همچنین مهدی علیزاده نماینده خیرین مسجد ساز اصفهان در این دیدار گفت: از سال ۹۶ تاکنون به همت خیرین اصفهانی ۵۷ مسجد در فهرج، ۲۸ مسجد ریگان، ۶ مسجد نرماشیر و ۳ مسجد نیز در بم بازسازی و احداث شده اند.

 وی افزود: بهره مندی دورترین نقطه روستایی فهرج از نعمت مسجد نیز طی این مدت صورت گرفت و در حال حاضر نیز ۵ مسجد دیگر در سایر نقاط روستایی تکمیل و آماده بهره برداری هستند.


انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcfxxdyvw6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما