تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: آمادگی داریم در صورتی که استانداری نیاز به نقاهتگاه داشته باشد سریعا تاسیس و در اختیار قرار دهیم و هم اکنون نیز در صدد راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخواب در استان کرمان هستیم که مستلزم اعلام نیاز خود استانداری است.
غربالگری و پایش تعداد 70 هزار نفر کرمانی توسط ارتش جنوبشرق کشور/راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخوابی در استان کرمان
امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: تعداد 28 پایگاه غربالگری و پایش در سطح 4 شهر استان کرمان از جمله در شهرستان های  کرمان، باغین، سیرجان و ماهان مستقر شده است.

وی با تاکید بر اینکه  تاکنون تعداد 70 هزار نفر مورد پایش و غربالگری در استان انجام شده است، اذعان کرد:  تمام اماکن براساس نیازی که استانداری اعلام می کرد ضدعفونی و گندزدایی برای آن انجام شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی  جنوبشرق ارتش افزود: در چندین مرحله ماسک، مواد ضدعفونی کننده بین مردم و ادارات توزیع شده است.

امیر غلامعلیان عنوان کرد: در  حال حاضر بیمارستان امام حسین (ع) به طور کامل به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است از جمله بخش های عادی، ICU و بخش مراقبت های ویژه.

وی بیان کرد: آمادگی داریم در صورتی که استانداری نیاز به نقاهتگاه داشته باشد سریعا تاسیس و در اختیار قرار دهیم و هم اکنون نیز  در صدد راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخواب در استان کرمان هستیم که مستلزم اعلام نیاز خود استانداری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش گفت: کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستارانی که در یگان ها مستقر هستند همه در اختیار بیماران کرونایی هستند و باز ما این آمادگی را داریم که هر جا نیاز شد این کادر پزشکی را در اختیار قرار دهیم.
 
انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcfyxdytw6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین