تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان:

آثار برتر پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای انتخاب شد

حسین اسحاقی از انتخاب 22 اثر برتر پویش منطقه‌ای تولید محتوای سواد رسانه‌ای خبر داد.
آثار برتر پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای انتخاب شد
به گزارش راه آرمان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: هیات داوران این آثار از میان 800 اثر دریافتی انتخاب کرده که اسامی آنان طی روزهای آتی در تارنمای پویش به نشانی Mediatechs.ir اعلام خواهد شد.
حسین اسحاقی با اشاره به ادامه شرایط حاد کرونایی کشور، اظهار کرد: اختتامیه پویش که قرار بود در شهر تاریخی جیرفت برگزار شود با نظر شورای سیاستگذاری مراسم لغو و هدایا، لوح تقدیر و تندیس یادبود از طریق پست برای منتخبان ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان و رئیس پویش منطقه‌ای تولید محتوای سواد رسانه‌ای تصریح کرد: نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای از سوی این اداره کل و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اسحاقی با اشاره به آغاز این پویش در اوایل سال 1399 با موضوع سواد رسانه‌ای و سبک زندگی، ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید محتوای سواد رسانه‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی مهمترین هدف پویش به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: در فراخوان همچنین امکان ارسال آثار با موضوعات «نقش فضای مجازی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی»، «سواد رسانه‌ای»، «تعادل بازار محصولات کشاورزی و جهش تولید» و «نقش سواد رسانه‌ای در مقابله با کرونا» نیز برای علاقه‌مندان فراهم آمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: شرکت کنندگان آثار خود را با محتوای مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های صوت، تصویر و متن در شبکه‌های اجتماعی داخلی یا خارجی  به اشتراک گذاری  گذاشتند.
اسحاقی با تجلیل از شبکه توسعه اجتماعی رسالت، شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه‌گذاری پارت به عنوان حامیان اصلی پویش، بیان کرد: ریاست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و دبیر پویش نیز نقش بسزایی در به سرانجام رسیدن این مهم داشته‌اند.

انتهای پیام/ م https://armanekerman.ir/vdcgwz9qtak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین