تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲
۰
plusresetminus
در راستای منویات مقام معظم رهبری؛

فعالیت حدود 300 بسیجی در طرح شهید سلیمانی

در راستای منویات و موکدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همگانی برای مهار کرونا، سپاه و بسیج فهرج با قدرت تمام در طرح شهید سلیمانی فعال و حدود 300 نفر از بسیجیان در قالب این طرح نقش آفرینی می کنند.
فعالیت حدود 300  بسیجی در طرح شهید سلیمانی
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در تشریح اقدامات انجام شده به منظور کنترل موج پنجم کرونا در این شهرستان گفت: با توجه به منویات و موکدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همگانی برای مهار کرونا سپاه و بسیج فهرج با قدرت تمام طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا حدود ۳۰۰ نفر از بسیجیان در قالب تیم های نظارتی، حمایتی، مراقبتی و شناسایی سازماندهی شده و مساعدت لازم را با عوامل مرکز بهداشت دارند.

ابراهیم آبادی اظهار کرد: همچنین یک تیم ۵ نفره به صورت روزانه از اصناف سطح شهرستان بازدید و طی آن تذکرات لازم را جهت رعایت پروتکل ها به صنوف مختلف ابلاغ می کنند.

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به حضور بسیجیان در گیت ورودی استان و همکاری با عوامل انتظامی گفت: در قالب طرح ممنوعیت تردد که تا ۵ شهریور ادامه دارد بسیجیان عزیز به همراه عوامل انتظامی در گیت ورودی استان حضور فعالی دارند و طی آن اجازه تردد به خودروهای با پلاک غیربومی داده نمی شود.

وی در ادامه به نقش آفرینی بسیجیان در تسریع واکسیناسیون کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور سرعت بخشیدن به تزریق واکسن کرونا به صورت روزانه تعدادی از بسیجیان با آموزش هایی که فراگرفته اند در ثبت و امنیت مکان های اخذ تست همکاری لازم را با کادر درمان دارند.

ابراهیم آبادی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر از اهالی شهرستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند افزود: هم اکنون فهرج در وضعیت نارنجی قرار دارد که با تلاش کادر درمان و همکاری مردم و تلاش دیگر ارگان ها و بسیجیان عزیز در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روند مبتلایان رو به کاهش است.

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به سرکشی از هیئات مذهبی سطح شهرستان در دهه اول محرم گفت: طی این مدت به همراه مسئولان مرکز بهداشت از هیئات و تکایای سطح شهرستان نیز سرکشی بعمل آمد که شاهد رعایت حداکثری پروتکل ها توسط هیئات بودیم.

وی همچنین از توزیع ۳ هزار ماسک و بسته های بهداشتی، طبخ و توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم، توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی و توزیع ۲ تن آرد طی یک ماه اخیر بین شهروندان و اقشار آسیب پذیر خبر داد و اظهار کرد: سپاه فهرج با تمام ظرفیت در میدان ریشه‌کنی کرونا حضور دارد و تا هر زمانی که نیاز باشد به خدمات رسانی ادامه می دهیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcdoz0fzyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما