تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
۰
plusresetminus
محسن پور اسماعیلی با اشاره به تأخیر ایجاد شده در اجرای پروژۀ پیاده‌راه‌سازی میدان «توحید» و خیابان «شهید تجلی» گفت: براساس مذاکراتی که با پیمانکار پروژه داشتیم، مقرر شد این پروژه حداقل در خیابان «شهید تجلی» تا پیش از شروع فصل بارندگی به پایان برسد.
پایان پیاده‌ راه‌سازی خیابان «شهید تجلی»؛ پیش از شروع فصل بارندگی

به گزارش راه آرمان؛ محسن پوراسماعیلی در بازدید از پروژه‌های شهری کرمان، با بیان اینکه پیمانکار از هفت‌ماه پیش کار را در میدان «توحید» و خیابان «شهید تجلی» شروع کرده، اما متأسفانه پروژه پیشرفت مناسبی نداشته است، گفت: میدان «توحید» و خیابان «شهید تجلی»، یکی از نقاط اصلی در زمینۀ کسب‌و‌کار است؛ بنابراین، کُندی پروژه، موجب نارضایتی‌ کسبۀ این محدوده شده بود که این نارضایتی‌ها به شهرداری و شورای اسلامی شهر منتقل شده است.

وی افزود: ابتدا قرار بوده فضای داخل میدان، کف‌سازی و آماده‌سازی شود و پس از آن، کار در اطراف میدان و خیابان «شهید تجلی» ادامه پیدا کند، اما متأسفانه همزمان پروژه در خیابان «شهید تجلی» هم شروع و حفاری‌ها آغاز شده بود که در ادامه، کسبه اعتراض کرده و جلوی اجرای پروژه را گرفته بودند.

پوراسماعیلی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و جلساتی که با کسبه داشتیم، مشکلات حل شد و اکنون این پروژه به‌سرعت در حال اجراست و پیمانکار را مکلف کردیم که براساس زمان‌بندی مورد نظر پیش برود.

سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه متأسفانه بیش از هفت‌ماه از انعقاد قرارداد گذشته، اما کل پیشرفت فیزیکی پروژه، 15 درصد بوده که از نظر من 15 درصد پیشرفت، برابر با حداکثر 15 روز کار در این پروژه است، در خصوص خلع ید پیمانکار این پروژه گفت: خلع ید پیمانکار اگرچه ابزار قانونیِ مناسب و در اختیار کارفرماست، اما پروسه‌ای زمان‌بر است؛ بنابراین، باید ببینیم مصلحت در چیست و از آنجاکه پروژۀ پیاده‌راه میدان «توحید» و خیابان «شهید تجلی»، در محدوده‌ای است که ضرورت دارد هرچه زودتر به نتیجه برسد و ممکن است خلع ید پیمانکار و انعقاد قرارداد با پیمانکار بعدی، زمان زیادی ببرد؛ بنابراین، طی مذاکرات و جلساتی که با پیمانکار داشتیم، مقرر شد سرعت پروژه را به شکل مطلوب افزایش دهد.

پوراسماعیلی افزود: همچنین تأکید شد محدودۀ خیابان «شهید تجلی» را به‌سرعت و تا قبل از شروع فصل بارندگی، به پایان برساند تا با آغاز بارندگی در این محدوده با مشکل مواجه نشویم.

وی ادامه داد: قطعاً پروژه در میدان «توحید» هم باید به‌سرعت اجرا شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjyvevouqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین