تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس سمنان و عملیات پلیس کرمان خودروی پژو 405 حامل 447 کیلو و 850 گرم تریاک در ریگان توقیف و یک متهم دستگیر شد .
محموله ۴۴۷ کیلویی تریاک به مقصد نرسید
به گزارش راه آرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محورهای استان کرمان و ارسال آن به مرکز کشور مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه پلیس شهرستان های ریگان، بم و یگان تکاوری با کسب دستور قضائی، بلافاصله به محورهای مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور ایرانشهر-ریگان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس و با انجام حرکات خطرساز و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو، موفق به توقیف آن ، دستگیری یک متهم و کشف ۴۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به کشف ۲ دستگاه بی سیم از خودرو متهم که از آنها برای ارتباط با سایر قاچاقچیان استفاده می کرد، یادآور شد: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت وارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و لازم است شهروندان جهت امنيت پايدار، در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdca66n6a49nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما