تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
۰
plusresetminus
مسعود رفیعی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، مهترین راه مقابله با استکبار، خدمت به خلق خدا، رفع موانع تولید و حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است که این مهم باید مد نظر مجموعه دادگستری به عنوان ملجأ و پشتیبان مردم قرار گیرد.
خدمت به مردم و رفع موانع تولید مهمترین راه مقابله با استکبار  است
به گزارش "راه آرمان" مسعود رفیعی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در دیدار با رییس دادگستری شهرستان بردسیر افزود: بسیج که مصداق کامل تبدیل تهدیدها به فرصت  است  و یکی از الهامات و معجزات الهی امام خمینی (ره) به شمار می رود، منشا خیر برکت برای نظام و انقلاب در عرصه جنگ سخت مثل دفاع  مقدس و جنگ نرم مثل جریان نفوذ و مبارزه با نفوذی ها بوده است. 

رفیعی خاطرنشان کرد: امروز بسیج تحت زعامت نایب امام زمان (عج) و با وجود حقوقدانان انقلابی و پایبند به ارزشهای دینی در عرصه ها و میدان های مورد نیاز انقلاب با استفاده از ظرفیت قضات، وکلا، کارشناسان، سردفتران‌، اساتید حقوق، دانشجویان حقوق،  و کارکنان مراجع قضایی و شبه قضایی گام های بسیار خوبی در راستای نهضت خدمت رسانی و ارائه  مشاوره حقوقی و توجه به امر داوری و ازادسازی زندانیان برداشته است. 

وی بیان کرد: این خدمات قضایی نشاط و امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه  قضایی را در پی داشته که همه این موارد مدیون اخلاص حقوق‌دان انقلابی در مجموعه دادگستری است.

محمد سالاری، رییس دادگستری شهرستان بردسیر از تعامل و همکاری سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه  بردسیر با مجموعه دادگستری تقدیر تشکر کرد و آمادگی خود را برای راه اندازی کانون مصوب اعلام نمود.      
 در این دیدار طرفین بر لزوم همکاری در زمینه فعال سازی طرح هرمسجد یک حقوقدان، فعال سازی کمیته های صلح سازش با استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان و  مصلحین و حکمین قرانی در جهت کاهش ورودی پرونده های قضایی وافزایش اعتماد عمومی مردم تاکید کردند.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcirzazwt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما