کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان:

صدور دستورات قضایی لازم برای شناسایی هویت اجساد کشف شده در سیرجان

6 شهريور 1400 ساعت 12:24

محسن نیک‌ورز با اشاره به کشف بقایای جسد زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین وابسته به گل گهر در این شهرستان، گفت: دستورات قضایی لازم جهت انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی هویت این اجساد صادر شده است.


به گزارش "راه آرمان"  محسن نیک‌ورز  دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریح این خبر افزود: علاوه بر قرائن موجود در محل کشف اجساد، یک کارت بانکی نیز کشف شده که سرنخی برای شناسایی هویت این اجساد به شمار می رود و تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در حال انجام اقدامات مربوطه برای شناسایی هویت این اجساد هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارگران متصدی هنگام تنظیف، اسکلت دو جسد را داخل تانکر مشاهده کردند.

دادستان و سیرجان ادامه داد: بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر بتازگی برای انتقال آب امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده می کنند و به مسئولان شرکت خبر داده اند.

نیک ورز گفت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست و احتمال گذشت یکسال از زمان فوت آنان وجود دارد.

این مسئول قضایی با بیان اینکه تشخیص هویت اجساد، تاریخ دقیق فوت و علت فوت نیاز به بررسی فنی و زمان دارد، ادامه داد: اجساد زن و مرد میانسالی تشخیص داده شده اند که ظاهرا معتاد بوده اند و بر اثر سرمای شدید یا مصرف مواد مخدر فوت شده اند.

دادستان سیرجان گفت: در بررسی های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت تر اجساد را شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121026

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121026/صدور-دستورات-قضایی-لازم-شناسایی-هویت-اجساد-کشف-شده-سیرجان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir