تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
۰
plusresetminus
محسن نیک‌ورز با اشاره به کشف بقایای جسد زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین وابسته به گل گهر در این شهرستان، گفت: دستورات قضایی لازم جهت انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی هویت این اجساد صادر شده است.
صدور دستورات قضایی لازم برای شناسایی هویت اجساد کشف شده در سیرجان
به گزارش "راه آرمان"  محسن نیک‌ورز  دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریح این خبر افزود: علاوه بر قرائن موجود در محل کشف اجساد، یک کارت بانکی نیز کشف شده که سرنخی برای شناسایی هویت این اجساد به شمار می رود و تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در حال انجام اقدامات مربوطه برای شناسایی هویت این اجساد هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارگران متصدی هنگام تنظیف، اسکلت دو جسد را داخل تانکر مشاهده کردند.

دادستان و سیرجان ادامه داد: بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر بتازگی برای انتقال آب امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده می کنند و به مسئولان شرکت خبر داده اند.

نیک ورز گفت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست و احتمال گذشت یکسال از زمان فوت آنان وجود دارد.

این مسئول قضایی با بیان اینکه تشخیص هویت اجساد، تاریخ دقیق فوت و علت فوت نیاز به بررسی فنی و زمان دارد، ادامه داد: اجساد زن و مرد میانسالی تشخیص داده شده اند که ظاهرا معتاد بوده اند و بر اثر سرمای شدید یا مصرف مواد مخدر فوت شده اند.

دادستان سیرجان گفت: در بررسی های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت تر اجساد را شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcj8vevmuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما