تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان:

دستگاه های اجرایی کرمان مشکلات در زمینه خدمت رسانی را رفع کنند

جعفر رودری بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات موجود در دستگاه های اجرایی کرمان در زمینه خدمت رسانی تاکید کرد.
دستگاه های اجرایی کرمان مشکلات در زمینه خدمت رسانی را رفع کنند

به گزارش راه آرمان، جعفر رودری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه جایگاه خدمت رسانی اهمیت بسیار بالایی در دستگاه‌های اجرایی دارد، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای همه دولتمردان و کارکنان است که نگاهی به عملکرد خودشان داشته باشند و یک ارزیابی انجام شود.

رودری در رابطه با تعهد و تخصص در دستگاه‌های اجرایی استان و نحوه ارزیابی آن تشریح کرد: برای اینکه بتوانیم یک مبنای ارزیابی داشته باشیم هر ساله شاخص‌هایی از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده و به استان‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این ابلاغیه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتایج آن در جشنواره شهید رجایی در هفته دولت اعلام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده است این جلسه به شکل فیزیکی برگزار نشود، گفت: هدف این جشنواره این است که از زحماتی که مسئولان و کارکنان به هر شکل در راستای خدمت به مردم و جامعه قدمی برداشته‌اند، قدردانی شود.

رودری با اشاره به اینکه مبنای این ارزیابی، ارائه خدمات استاندارد و بهینه به مردم است، اظهار کرد: این جشنواره باعث می‌شود همه کارکنان و مسئولان هر ساله اقدامات خودشان را رصد و یک مسیر مستمر رو به جلو را دنبال کنند و همچنین این ارزیابی باعث نهادینه سازی فرهنگ خدمت رسانی به مردم و قدر نهادن به این جایگاه بالای خدمت رسانی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه در این ابلاغیه برنامه‌های هفتگانه ای در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از این برنامه‌ها ارزیابی عملکرد است و هدف این است که هر ساله عیب و اشکالات خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف مشخص شود و یک نگاه رو به جلو در سیستم اداری استان دنبال شود.

رودری با بیان اینکه مسئولیت پذیری هم به صورت فردی و هم در سطح سازمانی در نظر گرفته می‌شود، افزود: فرد باید نسبت به فعالیت و مسئولیتی که در قبال جامعه دارد متعهد و پاسخگو باشد.

وی در خصوص ارتقای بهره‌وری و عملکرد سازمانی گفت: اگر تعهد سازمانی و مسئولیت پذیری نباشد در سطوح مختلف چه کارکنان و چه مدیران عملاً بهره‌وری کاهش پیدا می‌کند و نتیجه آن این است که خدمت رسانی مناسبی انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/ س https://armanekerman.ir/vdcfjydyxw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین