تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۲
۰
plusresetminus
دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت، به مناسبت هفته دولت در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.
افتتاح دومین دفتر پیشخوان دولت در شهرستان کوهبنان
به گزارش خبرنگار راه آرمان دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت با حضور فرماندار شهرستان کوهبنان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان، فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان و جمعی از مسئولان  به مناسبت هفته دولت در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

حسین سالاری فرماندار  شهرستان کوهبنان در این مراسم، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مجاهدانه خدمت کردند و خالصانه زیستند و تا اخرین لحظه که جان خود را فدا کردند مجاهدانه خدمت کردند و معیار و سنجشی هستند برای کسانی که میخواهند خدمت خالصانه انجام بدهند.

او افزود: انشالله در هفته دولت بتوانیم در مسیری که شهدا و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدانی که رفتند تا امروز عظمت و آزادی و امنیت ایران تامین باشد، حرکت کنیم.

سالاری ادامه داد: باید خدمات مردم آسانتر شود که یکی از آنها همین دفتر های پیشخوان خدمات دولت است که تا کنون در شهرستان یک دفتر وجود داشت که باعث ازدهام جمعیت و در ایام کرونا هم مردم با مشکلاتی مواجه شده بودند.

او بیان داشت: با پیگیری هایی که از داره کل فناوری استان و در سطح شهرستان، انجام شد مجوز دومین دفتر خدمات پیشخوان دولت، برای کوهبنان اخذ شد و خوشبختانه امروز این دفتر افتتاح شد و دفتر دیگری هم در کوهبنان و بخش طغرالجرد در حال پیگیری است که امیدواریم به سر انجام برسد تا هم ایجاد اشتغال برای تعدادی از جوانان و هم خدمات رسانی مردم را آسانتر شود.

انتهای پیام/محمدی کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcfvydycw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما