تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت:

پروژه انتقال آب سد نساء بم معطل ۵ کیلومتر لوله‌گذاری است

موسی غضنفرآبادی در مجلس گفت: انتقال آب سد نساء در بم معطل پنج کیلومتر لوله گذاری مانده است همچنین اعتبارات خوبی در بودجه گذاشته شده و این پروژه بزودی افتتاح خواهد شد.
پروژه انتقال آب سد نساء بم معطل ۵ کیلومتر لوله‌گذاری است
به گزارش راه آرمان ،نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی روز سه‌شنبه در نشست خبری درباره وضعیت انتقال آب سد نساء به بم و بروات تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای پروژه انتقال آب سد نساء به‌ بم و بروات در بودجه ۱۴۰۰ گذاشته شده است و این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید، حتی اگر تصفیه نشده باشد.

وی افزود: طبق قول وزارت نیرو انتقال آب سد نساء باید تا پایان دولت دوازدهم انجام می شد که متاسفانه به تاخیر افتاده است اما ظاهراً لوله ها خریداری شده ولی منتقل نشده است.

غضنفرآبادی بیان کرد: حدود پنج کیلومتر از طرح انتقال آب سد نساء باقی مانده است که در اولین فرصت خدمت وزیر نیرو خواهم رسید و پیگیر مشکلات بوجود آمده در تاخیر بهره برداری این پروژه خواهم شد.

نماینده مردم شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس گفت: اخذ مصوبه انتقال آب از سد نسا به بم و بروات با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد تومان از مهمترین اقدامات انجام شده در شهرستان های شرقی استان کرمان بوده است.

انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcgyq9q3ak9xz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما