تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب سیرجان خبر داد؛

شناسایی هویت اجساد کشف شده در سیرجان

محسن نیک‌ورز با اشاره به کشف بقایای جسد زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین در این شهرستان طی روزهای اخیر، گفت: بر اساس تحقیقات پلیس اگاهی این افراد در زمستان 1398 فوت شده اند و فرضیه قتل در این پرونده منتفی شده است.
شناسایی هویت اجساد کشف شده در سیرجان
به گزارش "راه آرمان" محسن نیک‌ورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با بیان اینکه براساس پیگیری های تخصصی پلیس آگاهی، هویت این اجساد شناسایی شده و مربوط به دو معتاد متجاهر است، گفت: یکی از این افراد از اهالی استان کرمان نبوده و برای انجام کار وارد شهرستان سیرجان شده است.  

وی خاطر نشان کرد: به احتمال قوی این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر فوت شده اند و دلیل جنایی و قتل در این پرونده مطرح نیست.

وی بیان کرد: با کشف این اجساد شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران  معدن مذکور مطرح شده که تمامی این شایعات رد شده و اعلام می شود که بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر که قبلاً در یک مکان متروکه بوده و  از آن استفاده نمی شده است، بتازگی برای  آب پاشی محیط معدن خریداری شده و قبل از استفاده و هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده کرده و به مسئولان شرکت خبر داده اند و پیگیری های بعدی انجام شده است.

این مقام قضایی گفت: در راستای ساماندهی معتادین متجاهر مرکز درمان اجباری معتادین متجاهر ماده 16سیرجان در سال گذشته با پیگیری دادستانی سیرجان و با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مربوطه راه اندازی  شده است.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcbg8b89rhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما