تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد؛

بررسی چهار مؤلفه یک مدیر بسیجی در نظام ولایی

حسین معروفی گفت: یک مدیر بسیجی در نظام ولایی باید دارای چهار مؤلفه مکتبی، انقلابی، جهادی و مردمی باشد و چنانچه این چهار مؤلفه در وجود یک شخصیت نهادینه شود، فردی می شود مانند امام راحل، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید سلیمانی.
بررسی چهار مؤلفه یک مدیر بسیجی در نظام ولایی

 
به گزارش راه آرمان؛ حسین معروفی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج ادارات در جمع مسئولان استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام، گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندان و ادارات با بیان اینکه بسیج در حقیقت هنر امام راحل و انقلاب است، گفت: امروز اثر بسیج فراتر از مرزهای ماست و عزت، بزرگی و شرف آن برگرفته از نظام سیاسی و امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نطفه بسیج درجمهوری اسلامی ایران گذاشته نشده است؛ بلکه بسیج در مدینه و توسط پیامبر اکرم(ص) پایه گذاری شده است و امام خمینی(ره) این مهم را در جمهوری اسلامی ایران جاری و ساری کرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج، یک سازمان نظامی نیست؛ بلکه یک فرهنگ و آرمان است، اظهار کرد: یک مدیر بسیجی در نظام ولایی باید دارای چهار مؤلفه مکتبی، انقلابی، جهادی و مردمی باشد و چنانچه این چهار مؤلفه در وجود یک شخصیت نهادینه شود، فردی می شود مانند امام راحل، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید سلیمانی.

این مقام مسئول با بیان اینکه سپهبد شهید الگوی عملی جهان اسلام است، عنوان کرد: چهار مولفه بیان شده باید در وجود یک مدیر نهادینه شود تا بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.

سردار معروفی در تشریح مولفه اول ابراز کرد: مکتبی بودن به این معناست که یک مدیر حسن ظن و اعتماد به وعده الهی داشته باشد و توکل به خدا، یاری خواستن و یاری کردن خداوند را مد نظر قرار دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اخلاص در عمل را شاه کلید انجام کارها دانست و تصریح کرد: یک مدیر بسیجی در نظام ولایی توسل به ائمه هدی علیه السلام را باید مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد: انقلابی بود یعنی توجه به غیر محاسبه گری است؛ چرا که مدیر محاسبه گر در کار خود موفق نخواهد بود و نمی تواند ماندگار باشد؛ همچنین یک مدیر انقلابی باید غیر محافظه کار باشد به این معنی که نباید به وضع موجود راضی باشد بلکه او باید تحول گرا باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه یک مدیر بسیجی در نظام ولایی باید سد بلا انقلاب، مردم، تمامیت ارضی باشد، گفت: چنین مدیری باید بر اصول پافشاری کند و رعایت اصول برای مردم و انقلاب را مد نظر قرار دهد.

سردار معروفی با بیان اینکه یک مدیر بسیجی در نظام ولایی مکان، زمان و لباس نمی شناسد و از مال، آبرو و جان خود برای خدا ایثار می کند، ابراز کرد: چنین مدیری تکلیف گرا است و هر کاری که بر زمین بماند را انجام می دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان در تشریح مؤلفه چهارم خاطر نشان کرد: مردمی بودن به این معنی است که ساده زیست و امانت دار باشد؛ یک مسئول در نظام ولایی باید اولین کسی باشد که در کنار مردم قرار می گیرد و باید گوش شنوا مردم باشد و با روحیه گشاده با مردم برخورد کند تا مردم احساس آرامش کنند.
 
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcdff0fzyt0xf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین