تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
۰
plusresetminus
حسن علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه در بسیج در خط مقدم روزهای سخت همواره حضور داشته است، گفت: نیروی الهی بسیج در جبهه پرقدرت مقاومت تبدیل به یک نیروی گسترده، شجاع و قوی در دنیا شده که دشمنان اسلام از آن در ترس و هراس هستند.
بسیج همواره در خط مقدم روزهای سخت حضور داشته است/ هراس دشمنان اسلام از نیروی الهی بسیج

به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بسیج ادارات ضمن اشاره به ایام شهادت امام حسین علیه السلام با اشاره به اینکه بسیج فرزند سپاه و انقلاب است و با بیان اینکه انقلاب موفق شد تا با نگاه کاملا جامع و هدفمند بسیج را طراحی کند، گفت: مأموریت های بسیج در سه حوزه قابل تعقیب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تربیت نیروی انسانی، مأموریت انسان سازی و تربیت انسان وظیفه محور از جمله مأموریت های بسیج است که این مهم همان توجه به نیروی انسانی و کادر سازی است و تربیت انسان با انگیزه، متخصص، متعهد و متعبد در مکتب اسلام، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیه السلام از جمله مسائل در این مأموریت است.

امام جمعه شهر کرمان هدف گذاری برای حرکت خدا پسندانه و ترسیم راه برای رسیدن به این هدف الیه و انسانی را مأموریت دوم دانست و ابراز کرد: بسیج برای امروز و ده سال آینده نیست بلکه بسیج متعلق به انسان و انسانیت است.

وی با بیان اینکه مأموریت سوم بسیج، آمادگی برای هدف متعالی و پیاده کردن این نقشه پیشرفته است، اظهار کرد: بسیج در هر میدانی متناسب با آن ورود پیدا کرده است؛ در حوزه دانش، اندیشه، دفاع از مظلوم، پیشرفت و آبادانی و غیره کمک های بسیج را مشاهده می کنیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در بسیج در خط مقدم روزهای سخت همواره حضور داشته است، خاطر نشان کرد: نیروی الهی بسیج در جبهه پرقدرت مقاومت تبدیل به یک نیروی گسترده، قوی و شجاع در دنیا شده که دشمنان اسلام از آن در ترس و هراس هستند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgqq9qwak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین