تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
۰
plusresetminus
علی زینی وند با بیان اینکه بسیج ادارات یادآور ارکان هویتی جمهوری اسلامی است، گفت: ما باید در خصوص بسیج درست اظهار نظر کنیم و باید بسیج را جان خود بدانیم.
بسیج ادارات یادآور ارکان هویتی جمهوری اسلامی است/ بسیج را باید جان خود بدانیم

به گزارش راه آرمان؛ علی زینی وند ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بسیج ادارات در جمع مسئولان استان با بیان اینکه تمامی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در طول سال های اخیر مرهون ساختارسازی های ۴۰ سال گذشته است، گفت: بخشی از موفقیت دستاوردهای کشور به واسطه اقدامات هوشمندانه امام خمینی(ره) بود.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه بسیج از جمله ساختارهای انقلاب اسلامی است و در ابتدای انقلاب نیروی عظیم مردمی در قالب بسیج، جنگ را اداره کرد، ادامه داد: در دنیا تمامی امور را به مردم واگذار می کنند، اما امر جنگ و دفاع را به مردم واگذار نمی کنند؛ اما در جمهوری اسلامی ایران، دفاع و امنیت به مردم واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه ثارالله سردار سلیمانی را پرورش داد و سردار سلیمانی سپاه ثارالله را مشهور کرد، ابراز کرد: زمانی که جنگ رو به اتمام بود این نگاه وجود داشت که با این همه امکانات و تجربه، بسیج و سپاه در پادگان ها کارهای نظامی کنند اما دیدگاه ساختارساز سپاه و بسیج را به کارهای صرفا نظامی محصور نکرد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تحولات اخیر در افغانستان عنوان کرد: آمریکایی ها بیست سال می خواستند در افغانستان ساختارسازی و حکومت سازی انجام دهند و این یک افتضاح تاریخی است؛ آمریکا قصد داشت در عراق و افغانستان مدل سازی کند.

زینی وند تصریح کرد: بسیج ادارات یادآور ارکان هویتی جمهوری اسلامی است و ما باید به سردار سلیمانی نگاه کنید که همه احزاب و افکار، ایشان را قبول دارند و او را از خود می دانند، بسیج هم چنین ویژگی هایی باید داشته باشد.

استاندار کرمان افزود: بسیج در حوزه امنیت سازی درخشیده و این مردم یاری مولفه اول بسیج است و اگر الگوساز امنیت ساز بسیج نبود امروز سوریه و عراقی وجود نداشت.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته بسیج است، خاطر نشان کرد: ما باید در خصوص بسیج درست اظهار نظر کنیم و باید بسیج را جان خود بدانیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchzznzk23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین