تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴
۰
plusresetminus
با حضور نماینده مردم شرق کرمان در مجلس صورت گرفت؛

افتتاح طرح های عمرانی در فهرج به مناسبت هفته دولت + تصاویر

صبح امروز و به مناسبت هفته دولت چندین پروژه مدیریت مصرف برق و یک‌ طرح کشاورزی در شهرستان فهرج با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح طرح های عمرانی در فهرج به مناسبت هفته دولت + تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و به مناسبت هفته دولت چندین پروژه مدیریت برق و یک طرح کشاورزی در شهرستان فهرج با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق‌ استان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

سید کرامت اکرمیان رییس مدیریت برق شهرستان فهرج در آیین افتتاح پروژه های برق از بهره برداری از ۳ دستگاه پست عمومی با ۵۵۶۸ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار و طرح کاهش تلفات با نصب ۶۲ دستگاه کنتور هوشمند بعنوان پروژه های مذکور نام برد و بیان کرد: این طرح ها در ۸ روستای بخش مرکزی، نگین کویر و شهر فهرج به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در قالب این طرح ها که مبلغی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال برای آن ها هزینه شده است ۳۳۴ مشترک از نعمت برق برخوردار و افت ولتاژ ۵۹۰ مشترک نیز مرتفع می شود.

افتتاح طرح آبیاری کم فشار در سطح ۷۸ هکتار از باغات کشاورزی روستای امین آباد از دیگر پروژه های امروز بود که علی فهرجی رییس جهاد کشاورزی فهرج در این رابطه اظهار کرد: برای افتتاح طرح مذکور ۵۷۰۹ متر لوله گذاری انجام شده است.

وی‌ اضافه کرد: برای این پروژه ۶۲۰ میلیون هرینه شده که از این مبلغ ۴۵۰ میلیون آورده دولت و ۱۷۰ میلیون نیز سهم کشاورز بوده است.


انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcb88b8wrhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما