تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴
۰
plusresetminus
صبح امروز و به همت پدر آبرسانی ایران حاج اکبر ابراهیمی و مشارکت سپاه پاسداران، آبفا، بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران و بسیجیان پروژه آبرسانی به ۲۵ روستای دیگر فهرج در قالب طرح مرد میدان (شهید حاج قاسم سلیمانی) آغاز شد.
آغاز پروژه آبرسانی به ۲۵ روستای فهرج در قالب طرح مرد میدان + تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان، طرح مرد میدان ۲ (شهید حاج قاسم سلیمانی) با هدف آبرسانی به ۲۵ روستای شهرستان فهرج آغاز شد.

در آغاز این طرح عملیات اجرایی لوله گذاری از روستای دهنو انصاری استارت خورد و طی آن لوله های بارگیری شده توسط بسیجیان جهت آغاز عملیات تخلیه شدند.

حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در آغاز اجرای این طرح با قدردانی از همت والای خیرنیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی گفت: پروژه مذکور ۲۵ روستا را شامل می شود و از امروز تمام تلاش خود را برای آبرسانی به این روستاها به کار می بندیم.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت مهیا بودن شرایط و تجهیزات تا پایان شهریور ماه این طرح وارد فاز بهره برداری شود.

قابل ذکر است پیش از این نیز در قالب طرح مرد میدان 4 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر از نعمت آب اشامیدنی سالم بهره مند شدند.


انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdccssqso2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما