تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶
۰
plusresetminus
نائب قهرمان پارالمپیک در آیین استقبالش در رفسنجان مطرح کرد؛

خمس مدالم کمک به جامعه ورزش است/ مسئولان به شعارهایشان عمل کنند

منصور پور میرزایی گفت: خمس مدال قهرمانی ام کمک به جامعه ورزش است هر آنچه در توان و بر گردن ماست انجام می دهیم.
خمس مدالم کمک به جامعه ورزش است/ مسئولان به شعارهایشان عمل کنند
به گزارش راه آرمان از رفسنجان، منصور پور میرزایی جوان پرافتخار شهرمان رفسنجان امروز در آیین استقبالش در استادیوم تختی رفسنجان اظهار کرد: از یک سال گذشته همه میدانستند که وظیفه من شده بودم تا به پارالمپیک بروم و به جای مرحوم سیامند رحمانمدال طلا را کسب کنم اما محقق نشد و من را شرمنده ملتم کرد و عذرخواهی می کنم.
 
وی افزود: احساس سخت و سنگینی است که به جای دوستم که به دار فانی رفته به روز استیج بروم ، امیدوارم توانسته باشم دل شما مردم را یک لحظه خیلی کوتاه خوشحال کرده باشم.
 
پور میرزایی گفت: به عشق پارالمپیک تلاش میکردم، 17 سال برای پارالمپیک زحمت کشیدم از جانم، خانواده و زندگیم گذاشتم و شرایط سختی بود.
 
وی بیان کرد: از همه کسانی که بنده را حمایت کردم قدردانی می کنم، مربی عزیزم سید رضا حسینی، باشگاه ویدر و همه دوستانی که سالیان سال در کنار من کمک کردند.
 
نائب قهرمان پارالمپیک گفت: پیامی به مسئولان شهرمان دارم و آن اینکه اگر جوانی در شهرمان در حال پیشرفت است باید نگاهتان را نسبت به ورزش قهرمانی و حرفه ای عوض کنید.
 
پور میرزایی خاطر نشان کرد: پتانسیل های زیادی در شهرمان داریم، استعدادیابی شدند و فقط نیاز به حمایت و نگاه شما دارند، خواهش می کنم شعار ندهیداگر قرار است حمایتی صورت گیرد واقعا پایش بایستید و کمک بدهید.
 
وی ادامه داد: باشگاه مس پای کار آمده و سالهاست که ورزش شهرستان را تامین می کند، در کنار آن نیاز است که مسئولان هم همراهی کنند.
 
پور میرزایی بیان کرد: صحبتی شد که میدان یا خیابانی را به نام نامگذاری کنند خواهش می کنم این کار را اصلا انجام ندهید، یک خیابان را به اسم المپیک بگذارید و هر کدام از بچه های رفسنجان رفتند در سطح بین المللی، یک درختی را به نام آن ورزشکار کاشته شود تا به یادگار بماند.
 
وی با بیان اینکه خمس مدال قهرمانی ام کمک به جامعه ورزش است تصریح کرد: رووسای هیات های ورزشی استعداد یابی کنند، ما هم انچه در توان و بر گردن ماست انجام می دهیم تا همه متحد در کنار هم بتوانیم جشن قهرمانی دیگر قهرمانان شهرمان را بگیریم.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcipzazpt1arz2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما