تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۴
۰
plusresetminus
همزمان با بازدید از روند اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته:

رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه به نگهبانان باغات در راور آموزش داده شد

در بازدید دادستان و دادیار دادسرای راور از نحوه حضور نیروهای نظامی و انتظامی و نگهبانان در باغات، رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه به نگهبانان حاضر در باغات آموزش داده شد.
رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه به نگهبانان باغات در راور آموزش داده شد
به گزارش "راه آرمان"؛ به منظور اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته از باغات شهرستان راور با حضور استوار زاده معاون دادستان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی دادیار دادسرای راور از نحوه حضور نیروهای نظامی و انتظامی و نگهبانان در باغات بازدید بعمل آمد.

دراین بازدید به نگهبانان حاضر در باغات در خصوص رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه آموزش های لازم داده شد.

در حاشیه این بازدید استوار زاده معاون دادستان راور گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و درخواست های کثیر مردمی، حفظ حقوق عامه و  اجرای ماموریت ۵ سند تحول قضایی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم، طرح پیشگیری از سرقت پسته امسال نیز مانند سال گذشته با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، اداره جهاد کشاورزی و سایر ادارات و نهادها تا کنون با موفقیت در شهرستان راور  اجرا شده است. 

وی در ادامه افزود: با حمایت ها و راهنمایی های فرحبخش ریاست دادگستری تا کنون با برگزاری جلسات متعدد از جمله دو جلسه شورای پیشگیری و جلسه با باغداران و روسای ادارات، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و تشکیل کارگروه ویژه طرح پیشگیری از سرقت پسته از بین باغداران در جهت انجام امورات، این طرح در حال اجرا می باشد. 

استوار زاده اظهار نمود: جهت اجرای موفق طرح های پیشگیرانه، نظارت و بررسی عملکرد عوامل اجرایی طرح، تاثیر گذار است و به همین منظور تیم های نظارتی تشکیل شده که به صورت مستمر با حضور در باغات بر روند اجرای طرح در باغات نظارت می کنند. 

وی در پایان عنوان کرد: به باغداران توصیه می شود در ایام باقی مانده از فصل برداشت پسته با اداره جهاد کشاورزی در اجرای این طرح همکاری لازم را انجام داده و نسبت به بکارگیری نگهبانان دارای کارت شناسایی، نصب دوربین و فنس کشی اقدام و از سرقت پسته در شهرستان پیشگیری  کنند.

انتهای پیام/کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcba8b8srhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما