تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
۰
plusresetminus
محمد علی روح اللهی گفت: در زمینه توانمند سازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در سالجاری شش هزار و 250 طرح با سرمایه بیش از هشت هزار و 438 میلیارد ریال در 22 شهرستان استان در نظر داریم که با اجرای این طرح ها 18 هزار و 750 نفر مشغول به کار می شوند.
توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی با ایجاد 18 هزار شغل در استان
به گزارش راه آرمان؛ محمد علی روح اللهی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با بیان اینکه مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت و محرومیت زدایی اقدامات خاصی انجام داده است، گفت: در اولین قرارداد طرح توسعه ای در استان در سال 1395 مقرر شد تا اقدامات محرومیت زدایی و زیر بنایی در شهرستان راور انجام شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته در نظر مقرر شد تا شش شهرستان استان نیز طرح تحت پوشش طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی ستاد قرار گیرند، عنوان کرد: تا به امروز 14 طرح بنیاد محور با اشتغال سه هزار و 938 نفر و سرمایه گذاری دو هزار و 69 میلیارد ریال در استان به همت بنیاد برکت اجرا شده است.

وی ابراز کرد: بنیاد در استان کرمان سه هزار و 21 طرح اجتماع محور با اشتغال نه هزار و 63 نفر و سرمایه گذاری سه هزار و 136 میلیارد ریال انجام داده است؛ گفتنی است سه طرح کارگاهی با اشتغال ۶۰ نفر و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.
روح اللهی ادامه داد: پنج طرح تسهیلات محور و اشتغال ۴۵ نفر و سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال در استان اجرا شده که این طرح ها در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی و توانمندسازی مردم بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان تصریح کرد: 147 پروژه عمرانی به همت ستاد با سرمایه ۳۲۳ میلیارد ریال در استان اجرا شده که از جمله آنها می توان به ۴۱ باب مدرسه در جنوب و شرق استان، ۴۳ مسجد، تعدادی خانه عالم، حسینیه، خدمات آبرسانی، سالن ورزشی و بازسازی و تجهیز تعداد زیادی از مدارس اشاره داشت.

این مقام مسئول تأکید کرد: در زمینه توانمند سازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در سالجاری شش هزار و 250 طرح با سرمایه بیش از هشت هزار و 438 میلیارد ریال در 22 شهرستان استان در نظر داریم که با اجرای این طرح ها 18 هزار و 750 نفر مشغول به کار می شوند.

روح اللهی با بیان اینکه چنانچه در زمینه کمک های ستاد اجرایی در استان مطالبه گری نباشد، این کارها محقق نمی شود، خاطر نشان کرد: همه مدیران، فرمانداران، فعالان کارگاهی و تسهیلات محور شهرستان ها مطالبه گر و ارتباط بگیرند تا مشکلات رفع شود و همچنین قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با هدف پیشرفت و احیاء مناطق کم برخوردار فعال است و به منظور انجام کار در ستاد باید همه مسئولان در کنار ما باشند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcfvydyew6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین