کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شیکه بهداشت فاریاب:

کشف و معدوم سازی بیش از هزار و پانصد کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته

16 شهريور 1400 ساعت 22:06

بیدلی گفت: بیش از یک‌تن و نیم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد که توسط بازرسین بهداشت محیط این شبکه از مراکز توزیع مواد غذایی در سطح شهر جمع آوری شده بود پس از طی مراحل قانونی در محل مرکز دفن زباله این شهرستان امحاء گردید.


به گزارش راه آرمان،اصغر بیدلی مدیر شبکه بهداشت فاریاب گفت: طی بازرسی  دو هفته اخیر از صنوف بیش از  1500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاریاب کشف و معدوم شد.
وی اظهار کرد: بیش از یک‌تن و نیم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد که توسط بازرسین بهداشت محیط این شبکه از مراکز توزیع مواد غذایی در سطح شهر جمع آوری شده بود پس از طی مراحل قانونی در محل مرکز دفن زباله این شهرستان امحاء گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارباب گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن ۱۹۰ تماس و گزارش دهند تا بازرسان هوشیار این واحد که بازوی توانمند ما در امر رسیدگی و پیشگیری از تخلفات بهداشتی هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد را برسی نمایند.

انتهای پیام/پناهی


کد مطلب: 121233

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121233/کشف-معدوم-سازی-بیش-هزار-پانصد-کیلوگرم-مواد-غذایی-تاریخ-مصرف-گذشته

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir