کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

نقش موثری نمایندگان مجلس در تسهیل و پیگیری مشکلات حوزه تعلیم و تربیت

17 شهريور 1400 ساعت 17:59

شهبار حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم شهرستان های کهنوج، رودبار، فاریاب، قلعه گنج و منوجان و نماینده مردم شهرستان های بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در مجلس شورای اسلامی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش دیدار کرد.


به گزارش "راه آرمان" شهبار حسن پور در این دیدار از تعامل و همکاری آموزش و پرورش استان با مجمع نمایندگان تقدیر و تشکر کرد گفت:  نمایندگان مجلس نقش موثری در تسهیل و پیگیری مشکلات حوزه تعلیم و تربیت دارند.
وی با اشاره اقدامات خیلی خوب آموزش و پرورش استان در زمینه جذب مشارکت های مردمی خاطر نشان کرد: به همت خیرین مدرسه ساز در شهرستان های سیرجان و بردسیر کمبود فضای آموزشی نداریم و حدود ۲۰ مدرسه در این شهرستان ها نیز آماده بهره برداری است.
حسن پور از سرپرست آموزش و پرورش جهت شرکت در آئین افتتاح مدرسه حیات طیبه شهر کرمان، ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و مدارس خیرساز سیرجان در حاشیه آئین بازگشایی مدارس دعوت کرد.
احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار از همکاری اثربخش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی  استان در جذب مشارکت خیرین و اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی انکار ناپذیر است.
احمد اسکندری نسب از تکمیل ۳۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی باقیمانده از سال های قبل از ۹۱ خبر داد و افزود: در سه سال اخیر ۲ هزار ۵۶۰ کلاس درس در استان به بهره برداری رسیده است‌.
وی با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش استان در خصوص بازگشایی مدارس گفت: با جذب بیش از ۶ هزار نیروی انسانی در یکسال اخیر خوشبختانه در استان مشکل کمبود نیروی انسانی نداریم.
اسکندری نسب با اشاره به تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان با زیر بنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع بعد از ۲۴ سال وقفه گفت: حدود ۶۰۰ کلاس درس نیز تا ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.
بر پایه این گزارش: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی و رئیس اداره حراست در این دیدار حضور داشتند.
انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121236

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121236/نقش-موثری-نمایندگان-مجلس-تسهیل-پیگیری-مشکلات-حوزه-تعلیم-تربیت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir