کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج رسانه استان کرمان مطرح کرد؛

راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در جهت تحقق شعار سال و آگاهی بخشی به مردم

16 شهريور 1400 ساعت 16:13

امین رجایی گفت: راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در استان فرصتی برای رفع مشکلات تولید کنندگان و آگاهی بخشی به مردم است.


به گزارش راه آرمان، اتوبوس مطالبه گری خبرنگاران استان به فولاد مشیز در بردسیر رسید؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کرمان امروز از روند تولید شمش فولاد و میلگرد آجدار در کارخانه فولاد مشیز بردسیر بازدید کردند.

خبرنگاران پس از این بازدید در نشست خبری با حضور مدیران فنی مجموعه فولاد مشیز و  پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در بسیج اقشار و امیری فرمانده سپاه ناحیه بردسیر و  رجایی مسئول بسیج رسانه استان، شرکت کردند و سوالات خود را مطرح کردند و مسئولان شرکت فولاد مشیز ضمن پاسخگویی به خبرنگاران مطالبات خود را نیز مطرح کردند.

امین رجایی مسئول بسیج رسانه استان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان، گفت: وجود اتوبوس مطالبه گری که در استان راه اندازی شده است فرصتی است تا خبرنگاران مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید قرار دارد از نزدیک ببینند و بتوانند مطالبات تولیدکنندگان را مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جهش تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه ما اصحاب رسانه است که این رسالت را به مردم آگاهی بخشی کنیم و مشکلات و موانع را بررسی کنیم و با همکاری دوستانمان در بقیه اقشار بسیج به خصوص بسیج  کارخانجات و بسیج صنعت و معدن از دستگاه های حاکمیتی، مراکز آموزش عالی و صنعت و معادن و خود مراکز تولیدی مطالبه کنیم.

رجایی بیان کرد: خواسته ما به عنوان رسانه از دستگاه های مراکز آموزش عالی ارتباط بین صنعت، معدن و دانشگاه است که این باید حتما دیده شود تا بتوانیم با توجه به اقتصاد مقاومتی از ظرفیت ها و مزیت هایی که در شهرستان و در صنایع و معادن استان وجود دارد نیروهای بومی و جوانان تحصیلکرده مراکز آموزش عالی به کارگیری شوند تا کسب و کار و تولید و همچنین اقتصاد مردم رونق پیدا کند.

وی گفت: همچنین از مراکز تولیدی و صنعتی می خواهیم که در بحث زیست محیطی و رسالت اجتماعی که در مقابل مردم شهرستان دارند پاسخگو باشند. 

 حجت الله پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در بسیج اقشار نیز گفت: اقشار بسیج پل ارتباطی بین مردم و نظام هستند و امیدواریم با هم افزایی بین همه ی اقشار بسیج و دستگاه های اجرایی بتوانیم گام مثبتی در جهت کمک به رونق تولید در شهرستان برداریم.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده به زودی بحث واکسیناسیون جامعه کارگری انجام می شود.

انتهای پیام/شاه حیدری


کد مطلب: 121238

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121238/راه-اندازی-اتوبوس-مطالبه-گری-جهت-تحقق-شعار-سال-آگاهی-بخشی-مردم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir