تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۹
۰
plusresetminus
حسن رنجبر عسکری گفت: دانشگاه ولیعصر، اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان است که از سال ۹۰ به سمت کارآفرینی گام برداشت.
دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان اولین دانشگاه استان کرمان در زمینه کارآفرینی
به گزارش راه آرمان؛ حسن رنجبر عسکری در مراسم اختتامیه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان اظهار کرد: آن زمانیکه در این اداره و آن اداره دنبال کار می گشتیم گذشته است، تفکرمان باید به سمت کارآفرینی پیش رود و  دانشگاه باید به سمتی پیش رود که فرزندان‌مان کارآفرین تربیت شوند.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان کرد: دانشگاه ولیعصر، اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان است که از سال ۹۰ به سمت کارآفرینی قدم برداشت، ایجاد مراکز کارآفرینی و رشد (شرکت‌های دانش بنیان) و مرکز نوآوری شهید ستاری با کمک مجتمع مس سرچشمه از جمله اقدامات است و سعی کردیم بخش خصوصی را وارد این کارآفرینی کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی شتاب دهنده کایت در راستای کارآفرینی، افزود: در صدد هستیم مجوز پردیس پارک علم و فن‌آوری هم اخذ کنیم.

رنجبر عسکری با بیان اینکه جوانان باید به دنبال ایده های نو و نیازهای جامعه باشند، گفت: کنگره ها محلی برای جمع شدن نخبه ها و ایده پردازان است، برگزاری کنگره پایان کار نیست باید نقطه ای باشد برای ارتباط با محققان و بایستی از تخصص‌های مختلف کنار هم جمع استفاده شود تا مشکلات جامعه  شناسایی و برطرف شود.

وی عنوان کرد: نوآوری باید در برگزاری کنگره ها اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdchkznzv23niid.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما