کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:

لزوم داشتن کارت واکسن برای معلمان

17 شهريور 1400 ساعت 18:00

ماشاالله میرزاحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در صورت آموزش حضوری، هیچ معلمی بدون داشتن کارت واکسن حق حضور در کلاس درس را ندارد.


به گزارش "راه آرمان" ماشاالله میرزاحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان شهید سام نژاد، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استان کرمان (اعم از معلمان مدارس دولتی و غیردولتی)، باحضور در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون ویژه فرهنگیان، مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: مراکز واکسیناسیون فرهنگیان از پنجم مرداد ماه آغاز به کار کرده و دوز دوم واکسن فرهنگیان با توجه به زمان بندی لازم برای هرنوع واکسن، اعمال خواهد شد.
میرزا حسینی درخصوص ۳۰ درصد باقی مانده فرهنگیان که واکسینه نشده اند، بیان کرد: این تعداد از فرهنگیان که به دلایل ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا یا داشتن بیماری زمینه‌ای و یا در خواست نوع خاصی از واکسن، از تزریق جا مانده اند، با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیران آموزش و پرورش تا قبل از آغاز سال تحصیلی، واکسن خود را دریافت خواهند کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تأکید کرد: در صورت آموزش حضوری، هیچ معلمی بدون داشتن کارت واکسن حق حضور در کلاس را ندارد و تزریق نشدن واکسن معلمان به دلایل غیر پزشکی قطعاً تبعات حقوقی خواهد داشت.
ماشاالله میرزا حسینی عنوان کرد: زیر ساخت‌های مناسب برای آموزش حضوری در مدارس ایجاد شده و این آمادگی وجود دارد که هر زمان شرایط مساعد شود، کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز خواهد شد.
میرزا حسینی بیان کرد: تجهیزات بهداشتی و ورزشی تا پایان شهریور ماه به همه مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان در قالب کاروان مهر با نشاط ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/تاج الدینی
 


کد مطلب: 121245

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121245/لزوم-داشتن-کارت-واکسن-معلمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir